Psiholoģiski spriegais sižets, kurā netrūkst kaislību un mīlestības trijstūru, ir tikai viens interesants faktors, kura dēļ Veseļa romāns "Dienas krusts" ieraudzīs dienasgaismu teātra izrādē. Darba neparastā struktūra – hronoloģiski precīzi ievērotais laiks – viena diennakts dažādās Rīgas vietās piedāvā iespēju izrādē pētīt attiecības starp fizisko un izrādes laiku. Veseļa darbs būvēts, darbību sadalot starp 24 stundām, – ar gausu pamošanos rīta pusē, straujo steigu un drudžaino saspringumu dienas vidū, un cilvēciskām kaislībām vakarā un naktī, cilvēkam neatkarīgi no paša gribas elpojot vienā ritmā ar pilsētu. Iestudējumā 24 stundas tiks sapresētas ierastā izrādes laikā, proporcionāli pieaugot spriegumam starp darbībā iesaistītajām personām.
Izrāde ir Andreja Jarovoja debija Nacionālajā teātrī.