Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

Teātra kritiķi Dž.Dž.Džilindžeru Dailes galvenā režisora amatā vērtē neviennozīmīgi

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Juhans
J
Nenormāli labs režis ir Džilis.
Draugons >Teatralis
D
Nu jau par tālu gan aizraxtījies... Līdz Smiļģim tam cigarešu puisim vēl augt un augt...
Teatralis
T
Vakar biju Daile,izradija Dzilindzera iestudeto " Lodes par Brodveju",teatris stavgrudam pilns,turklat, ar gados jaunu skatitaju,abolam vietas nebij kur nokrist.Secinajumi??? Kungi,nomierinaties,teatris ir dzivs un dzivos ari Dzilindzera vadiba! Dziedi vai raudi,bet vins latviesu teatri ir gandriz vienigais formas meistars,kas tacu ari Smilgim bija raksturigi,vai ne?
jumors
j
Aizej uz "Stjuarti" pārmaiņas pēc, uz Liepāju jau laikam nebrauksi. Nav jau tā, ka puisim nav sajēgas par skatuvi. Izdullojies arī būs(iespējams). Anitiņ, atgādini, kuri tur ir no 8. studijas? Jubilejas vakarā nepastāstīja.
Jēpītis
J
Uzskatu par netaisnību tāda teātra uzturēšanu no valsts budžeta.Lai maksā tie kam patīk un iet siekaloties par tām rupjībām kaut katru dienu.
Jurčiks
J
Cerēt jau tu vari... Nesaprotu, kā tas notika - no 1. decembra par Dailes teātra galveno režisoru kļuvis Dž.Dž.Džilindžers..? Kas tieši to nolēma..? Vienpersoniski Vilkārsis..? Pats Džilis..? Kolektīvs..?
Anita
A
Varbūt kāds tomēr ir pamanījis, ka lielā mērā pateicoties darbam pie Dž.DŽ.Dž. par skatuves personībām izveidojās Dailes 8. kursa audzēkņi. Turklāt viņš mērķtiecīgi to dara arī ar 9. studiju. Nerunā skaistas frāzes, bet strādā. Nez kāpēc šķiet, ka tie lielie kliedzēji daudzas izrādes nav redzējuši, bet jau skaidri zina, cik tās šausmīgas tikai izlasot nosaukumu. Laikam nevajag salīdzināt ar priekšgājējiem, jo tie nestrādāja kopā ar māksliniecisko vadītāju, bet paši tādi bija. Šāda lietu kārtība dod cerību, ka Džilindžers nezaudēs spēju strādāt radoši kā tas laika gaitā notika ar priekšgājējiem. Veiksmi darbā, cerībā ka visas izrādes turpmāk nebūs pēc viena ģīmja un līdzības.
kritiķe
k
man liekas, ka kritiķes neņem vērā, ka arī t.s. labās šī režisora izrādes ir melnas un amorālas. Bet Verhaustinska jau allaž ir rakstījusi tikai labu par šo režisoru. Hananu ar incestu bija saslavējusi.
Ādams
Ā
Nu,malači Dienas čekisti, vaktē katru komentāru. Nomainījuši beidzot "izrādi"ar "izvēli"! Ar to tad arī apsveicu!
ma
m
sexy, bet knupīts, kā parast, rociņā.
vot
v
es uz turieni neiešu, naudu par mēsliem nemaksāšu, mierīgi eksistējiet ar savu šmucīgo ākstu tālāk.
preses pārstāvis_ha
p
ar tādu jau nav ko runāt... Interesanti, kam būs paredzēta likvidētā teātra ēka? Protams komplektā ar visu slimnīcas teritoriju? Un nav šim tipiņam raksturīgs radīt mākslinieciskas vērtības!
Ādams
Ā
Mihails Gruzdovs patiesi vēl Dailes teātri nav pametis, tikai viņa izrāžu īpatsvars, repertuāru plānojot, ir krietni sarucis. Ceru, ka režisors gūs gandarījumu ar "Annu Kareņinu"N.t. un jauno darbu Rīgas Krievu teātrī. Dailes teātri nevada tikai tie, kas ieņem atbildīgus posteņus. Ir arī ambiciozi, kā viņi paši domā, Neredzamie bērni. Lai Dž. veicas, rodas otrā un vēl trešā, ceturtā elpa! Un tagad pametiet acis uz raksta otrās rindkopas trešo teikumu. Ko tur lasām? Ka pavērsiens kritikā tiek vērtēts viennozīmīgi, kā likumsakarīga un apsveicama i z r ā d e.
/
/
Lasīt mākam? Nu tad sākam!
Ieva Struka
I
Varbūt nopietnam dienas laikrakstam būtu rūpīgāk jāveido pati ziņa - cik man zināms, Mihails Gruzdovs Dailes teātri nav pametis, bet turpina tajā strādāt, pat ja ne kā galvenais režisors.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Henrieta Verhostinska

Man liekas, ir likumsakarīgi, ka Dž.Dž.Džilindžers kļuvis par galveno režisoru, lai ko arī šis amats nozīmētu šajā tandēmā, jo jāņem vērā, ka teātra mākslinieciskais vadītājs ir Mārtiņš Vilkārsis. Kā viņi dalīs funkcijas, nezinu.
Labi saprotu, kāpēc Dž.Dž.Džilindžers – jo viņš bija tas, kas īstenoja Dailes teātra seju pēdējo gadu laikā, gan uz galvenās skatuves, gan mediju telpā – viņa izrādes bija skaļākās. Nevar arī nepamanīt izmaiņas Dž.Dž.Džilindžera estētikā – Liepājas teātra izrādē Hanana un Dailes teātra izrādē Marija Stjuarte, kas liecina, ka viņš neturpina iet iemītās takas un restartēt panākumus izrādēs kā “Kaligula” un “Drakula. Svešās asinis”.
Likumsakarīga un apsveicama izvēle.

Silvija Radzobe

Šī informācija, jāsaka, mani pārsteidza. Personīgi es uzskatu, ka galvenais režisors teātrī ir personība, kuram ir sava estētiski filozofiska teātra programma un kurš ir spējīgs apvienot un aizraut kolektīvu.
Pirms dažiem gadiem Džilindžers, manuprāt, šādu funkciju būtu varējis veikt ļoti labi, jo redzēju viņa sastādīto programmu, pat ja par to varēja diskutēt. Taču pēdējos gadus Dailes teātrī viņa iestudējumi manās acīs liecina par dziļu režisora ideju un prasmju trūkumu.
Tai pašā laikā neapšaubāmi citā teātrī, Liepājā, viņš ir radījis ļoti labus darbus. Kāpēc tā? Tas liek domāt, ka attiecībās ar Dailes kolektīvu Džilindžeram ir kādas problēmas. Tādēļ pašlaik liktos pašsaprotami, ja viņš kļūtu par Liepājas galveno režisoru. Tajā pašā laikā no psiholoģijas zināšanām var secināt, ka uzticēšanās cilvēkam, kas šajā gadījumā nākusi caur augstā amata piešķiršanu, dažkārt cilvēku un jo īpaši mākslinieku var spārnot un var ļaut iegūt otro elpu. Ceru, ka tā notiks ar Džilindžeru. Bet, vai tā notiks, to nevaru zināt ne es, ne Džilindžers, ne kāds cits visā pasaulē.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja