Konlijam ir vilinājums dot jaunu reklāmas veidolu drīzāk kā attīstīt labākus produktus, jo tā vienkārši ir vieglāk. Taču kā Konlijs norāda, zīmolu padarīšana patiesībā nedarbojas, kā gribētos. Piemēram, Coke un Pepsi izgāž miljonus uz jauniem produktiem, kas izgāžas. Tāpat viņš apgalvo šķietami jau sen nojausto patiesību – ja potenciālos patērētājus pārmāc ar drazām, viņi vienkārši pārstāj klausīties reklāmā. Viņa grāmatai esot arī drūmāks vēstījums - ka zīmolu bizness grauj sabiedrību.
Iznākusi L.Konlija grāmata "Zīmolu neiroze"
Nesen iznākusī finanšu reportiera Lūkasa Konlija grāmata “Obsessive Branding Disorder” jeb “Zīmolu neiroze” esot simpātiski žultains skatījums uz globālo “zīmolu” biznesu, raksta laikraksts The Guardian. Grāmatai par pamatu kalpo Konlija ceļojums uz zīmolu rūpniecības pasaules galvaspilsētu Cincinati, Ohaio štatā, kur viņš dabūja paklausīties ekspertu ironijā un anekdotēs par muļķīgo šķiešanos ar naudu, piešķirot zīmolus tualetes papīram, veselām pilsētām un beigu beigās sev pašam.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.