"Lattelecom" sabiedrisko attiecību projektu vadītājs Deniss Kolosovs aģentūrai BNS paskaidroja, ka pēdējā laikā iedzīvotāju jautājumi uzziņu dienestam 1188 nav kļuvuši ne sarežģītāki, ne vieglāki - tie atspoguļo norises sabiedrībā. "Viss, kas notiek sabiedrībā, atspoguļojas arī 1188 ikdienas darbā," sacīja Kolosovs.
"Paralēli biznesa uzziņām, kas ir 1188 pakalpojuma stūrakmens (jūlijā - 82% biznesa uzziņu), 1188 saņem jautājumus gan par satiksmes ierobežojumiem un kultūras pasākumiem, piemēram, dziesmu svētku laikā divās nedēļās saņēmām 3178 zvanus par attiecīgajiem svētkiem," norādīja "Lattelecom" sabiedrisko attiecību projektu vadītājs.
Iedzīvotāji aktīvi interesējas arī par dzelzceļa maršrutu izmaiņām remontdarbu laikā, vēlēšanu iecirkņu darba laikiem un adresēm referendumu laikā, kā arī citām aktualitātēm. "Ir novērots, ka nedēļas nogalēs, kad cilvēki apmeklē dažādus pasākumus, būtiski pieaug zvanu skaits, kad klienti pieprasa savienojumu ar taksometriem," informēja Kolosovs.
Kompānijas sniegtā informācija liecina, ka "Lattelecom" uzziņu dienests 1188 šogad sešos mēnešos saņēma aptuveni 6,5 miljonus zvanu, kas ir par 10% mazāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika periodā. "Lattelecom" aplēses liecina, ka šogad uzziņu dienests 1188 plāno apkalpot vairāk nekā 14 miljonus zvanu.
"Lattelecom" uzziņu dienesta 1188 informatīvos pakalpojumus sniedz "Lattelecom" meitasuzņēmums "Lattelecom BPO", kas ir lielākais klientu apkalpošanas pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs. Uzziņu dienests 1188 pērn saņēma apmēram 15 miljonus zvanu.
"Lattelecom" meitasuzņēmumu C1, kura nosaukums tagad ir "Lattelecom BPO", nodibināja 2005.gada jūlijā uz uzziņu dienesta 1188 bāzes. Atbilstoši "Lursoft" datiem "Lattelecom BPO" 2007.gadā strādāja ar 8,609 miljonu latu apgrozījumu un 1,283 miljonu latu peļņu.
"Lattelecom" piedāvā integrētus elektronisko sakaru un informācijas tehnoloģiju (IT) pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus, nodrošina datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus.
"Lattelecom" grupu veido pieci uzņēmumi - "Lattelecom", "Lattelecom Technology", "Lattelecom BPO", "Citrus Solutions" un "Baltijas Datoru akadēmija". "Lattelecom" grupas ieņēmumi 2007.gadā bija 153,5 miljoni latu, bet peļņa - 38,1 miljons latu.
Pašlaik "Lattelecom" īpašnieki ir Latvijas valsts (51%) un skandināvu "TeliaSonera" (49%).