Fotogrāfs Billijs Neims nofotografēja kādu (tipa, anonīmu) čali džīnās ar visai iespaidīgu izcilni tajā vietā, kur tam pienākas būt. Rollingu pastāvīgais logotipu autors Džons Pašē izgudroja pienācīgi efektīgu burtu šriftu sažuvušu asiņu krāsā. Bet Vorholam iešāvās galvā tā pati knifīgākā „fīča” – ideja par rāvējslēdzēju (un atverot plates bikšupriekšu, patiešām atklājās vīrietis seksīgās apakšbiksītēs – daudzi domāja, ka tas noteikti ir Miks Džagers).Vēlāk Vorhols atklāja noslēpumu – vāka foto pozēja ne mazāk leģendārs modelis, Ņujorkā slavens pleibojs, skaistulis un Vorhola draudziņš Džo Dalessandro. Tas noticis Vorhola radošo tusiņu „midzenī” – klubā studijā _Factory_, kur pusplikais un puspamodies Dalessandro tika iemūžināts pēc vētrainas uzdzīves nakts.Bet viss šis „nerātnais gadījums” notika sen, sen – 1969. gadā -, un droši vien plates vāka tapšanas leģenda nav patiesība. Šogad tātad platei mazs jubilejs.Toties 2003.gadā ietekmīgākie mūzikas žurnāli un TV kanāli atzina _Sticky Fingers_ par „visu laiku labāko plates vāku” (_No. 1 Greatest Album Cover_).Tik ampelīgi top mūžīgās mākslas vērtības.
Klients - sapnis
Nudien - par šādu attieksmi pret cita mākslinieka darbu var tikai sapņot: „še tev, vecais, divas kastes ar magnetofona lentēm, paklausies fonogrammu, ko mēs tur esam sarakstījuši un dari, kā vēlies. Tikai nosauc ciparu, cik tev jāsamaksā.” – apmēram tā var pārstāstīt vēstules saturu.Kas sanāca dižajam un briesmīgajam popārta karalim Endijam Vorholam, ir zināms – viņš uztaisīja slaveno The Rolling Stones albūma Sticky Fingers (Saldie jeb nerātnie pirksteļi) vāku, kurā bija iemontēts īsts rāvējslēdzējs.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.