Galvenie konkursa kritēriji ir stāsta kvalitāte – tam jābūt spēcīgam, mērķauditoriju uzrunājošam un pielāgojamam dažādām satura izplatīšanas platformām. "Mēs vēlamies finansēt radošas komandas darbu, kura spēj piedāvāt svaigas idejas, tās īstenot un aizraut skatītāju, un būt dialogā ar auditoriju visā projekta garumā, līdz pat pēdējās sērijas publicēšanai. Komandai, kas vēlas uzņemties šo projektu, jārada fokusēts un īpaši pārdomāts saturs visām 16+ platformām: Youtube, Instagram, TikTok, Facebook,” par ideju konkursu stāsta LTV satura redaktors Andris Saulītis. Viņš uzsver, ka pieteikumi tiek gaidīti arī no radošajām komandām ar nelielu pieredzi. Īpaši tiek sagaidīti scenāriji, kuros atklājas Latvijas jauniešiem atpazīstama un raksturīga vide tiklab ģeogrāfiski, kā arī emocionāli.
Lai pieteiktu savu ideju konkursam, jāiesniedz idejas aktualitātes pamatojums, kā arī scenārija plāns ar galveno varoņu aprakstiem un īsu ieskatu epizodēs. Tāpat nepieciešams sagatavot ražošanas plānu, provizorisko izmaksu sadalījumu, mediju aktivitāšu plānu, radošās komandas CV, līdz 2 minūtēm garu video, kas ļautu saprast radošās komandas ideju par seriāla vizuālo valodu, kā arī aizpildītu pieteikuma veidlapu.
Ikviens, kurš vēlas iesniegt savu ideju, aicināts iepazīties ar konkursa nolikumu LTV mājaslapā – https://ltv.lsm.lv/lv/konkursi/. Pieteikumi tiks gaidīti līdz 1. aprīlim, bet līdz 17. aprīlim LTV sazināsies ar iesniegto projektu autoriem par turpmākās sadarbības iespējām.
16+ Youtube kanāls (https://www.youtube.com/ltv_16plus) ir Latvijas Televīzijas radīta eksperimentālā satura platforma auditorijai, kas tradicionālu televīzijas saturu vairs nepatērē. Pirmais projekts, kas tika publicēts kanālā, bija 2018. gadā tapušais jauniešu seriāls 16+, savukārt 2019. gadā eksperimentālā platforma pievērsās jautājumiem par karjeras iespējām vlogā “#darbiņā”, kā arī medijpratībai, piesaistot populāras Latvijas interneta personības šovā Interneta akadēmija. Jaunāko informāciju par 16+ saturu iespējams meklēt 16+ Youtube kanālā (LTV_16plus), Instagram (@ltv_16plus), TikTok (LTV_16plus) un Facebook (@LTV16plus) kontos.