Valentīndienai un TV6 kopumā nav nekādas vainas. Dažu filmu un seriālu dēļ tai var piedot biežās programmas izmaiņas un briesmīgos titrus BBC dārguma „Top Gear” agrāko gadu ierakstos (starp citu viens otrs no puišiem šo auto raidījumu sauc par vīriešu „Seksu un lielpilsētu). TV6 noskaņojums nav gaudulīgs vai romantiski uzspēlēts, tas eleganti nosvilina eglīti svētkos un ierēc par krīzi. Tieši kā pieklājas jauniem vīriešiem adresētam TV kanālam. />
Vēl interesantāk ir vērot, kā TV6 ik pa laikam ierunājas par meitenēm. Kā tagad ap Valentīndienu, kā jau labu laiku, aicinot sūtīt labākos savu mačo piedzīvojumu stāstus, jo „tu esi īsts vecis un droši vien esi tā pa īstam piečakarējis savu draudzeni”. (Pamanījāt definīciju?) Par drosmi stāstīt mačo stāstu var dabūt biļeti uz koncertu./>
TV6 sarunas veids un intonācija atgādina, kāpēc pēdējie apmēram divdesmit gadi ir pagājuši vīriešiem adresētu mediju panākumu lēcienā. Sākums gan bija ar kautiņu un trulo jociņu filmām, bet pa īstam ar vīriešiem parunājās žurnāli. Vesela pētnieku paaudze ar Niku Stīvensonu kā, manuprāt, spilgtāko atklājusi vīriešu pasaules slēptākās norises un maskulinitātes pārmaiņas. Stiprajam dzimumam adresēto žurnālu triumfa iemesls ir vīriešu satraukums pasaulē, kur meitenes jau no skolas sola laika ir centīgākas un tāpēc gudrākas, ka ar viņām nākas konkurēt darba tirgū, bet vecās daiļā dzimuma iekarošanas metodes vairs nedarbojas. Tā veiksmi piedzīvo mediji />(arī TV6 savā ziņā), kas puišus saprot, kas runājas ar viņiem ironiski, kas visu pasniedz vienkārši un viegli, neaizmirstot uzsist pa plecu un pieņemoši atbalstīt jebkuru, kas neskuvies, izstaipītā tēkreklā ar pusfabrikātu ēdiena papes kasti klēpī sēž pie televizora. Pētnieki jau sen atklājuši, ka vīriešiem šajā satraucošajā pasaulē jādod ļoti viegli izpildāmi padomi, bet būtiskākais – viņiem adresēti mediji ļauj saglabāt puiciskumu, nenopietnību, palīdz nepieaugt un nekļūt pārāk nopietniem. Cinisms, puišu lietu uzsvēršana palīdz pārvarēt to, ko reizēm sauc par />apgrūtinošo „feminismu, kas aizgājis pārāk tālu”. To sauc arī par „jauno zēniskumu”, kas palīdz rast daļai vīriešu tik nepieciešamo stabilitātes un drošības sajūtu. Tādu savos apskāvienos piedāvā arī TV6. />
Šajā sarunā ar puišiem sievietes vienmēr tiek parādītas kā „citi” vai pat „svešās”, jo tas palīdz sievieti skatīt vien kā iekārojamu un iekarojamu objektu. Tik vienkārši! Tomēr, tomēr, nu pagājuši laiki, kad vīriešiem adresētie gudrākie />ieteikumi ietvēra padomu ieiet dušā pirms seksa. Viss ir kļuvis daudz sarežģītāk, arī paši vīrieši vairs sevi neredz tik primitīvus un vienkāršās shēmā liekamus, bet allaž progresīvajās britu salās top vīriešu mediji, kuru devīze – vīrietim, kam galvā ir vairāk nekā viena doma./>
Tāpēc tāda TV6 stila pārliecība, ka „viņa” ir stipri vienkārša, ar darbināšanai paredzētu ne vairāk kā vienu „pogu” , piedodiet, tomēr ir deviņdesmitie vai pat to pats sākums./>
Lai jums katram savs Valentīns!/>