Artūrs Mednis ir jauno mediju eksperts, blogeris, alternatīvā mārketinga speciālists un diskžokejs ar vairāk kā 10 gadu stāžu. Šogad “Reklāmas rīmu nakts” starpbrīžos A.Mednis spēlēs mash-up skaņdarbus. "Mash-up ir skaņdarbs, kas tapis par pamatu izmantojot divu, trīs vai pat vairāku citu skaņdarbu muzikālo materiālu. Tā vienkāršākā forma ir divi paralēli un vienlaicīgi skanoši skaņdarbi, kur vienā skaņu celiņā skan tikai vokāls, bet otrā - cita skaņdarba instrumentālais muzikālais pavadījums. Taču pavisam interesanti kļūst, kad kopā tiek miksēti pieci un vairāk skaņdarbi, tos iepriekš arī nedaudz pārveidojot", skaidro A.Mednis.
Otrs “Reklāmas rīmu nakts” DJ - Fosters Keins (Foster Kane, īstajā vārdā - Thomas Lecuyer) ir sācis nodarboties ar mūziku deviņdesmitajos gados kā Djs dažādos bāros un radio stacijās Lionā, Francijā. Lielāko dzīves daļu veltījis festivālam “Reklāmas rīmu nakts” – jau 12 gadus bijis izpildproducents šim starptautiskajam pasākumam. Fosters Keins ir uzstājies Parīzē, Lionā, Ženēvā, Cīrihē, Rīgā, Belgradā, Taipejā, Karību salās, Lozannā, u.c., regulāri dodas tūrē uz “Reklāmas rīmu nakts” festivāliem, kā arī spēlē publiskos un privātos pasākumos. Viņš sevi neuztver kā ļoti labu tehnisko speciālistu, bet drīzāk raksturo kā labu šefpavāru, kas piedāvā izsmalcinātus mūzikas virtuves šedevrus ar īpaši izvēlētām sastāvdaļām. Viņa mūzikas stila stiprā puse ir kvalitāte – ar radio hitiem, mūzikas retumiem, pārsteidzošām kaverversijām, negaidītiem remiksiem un trakiem stilu sajaukumiem. Fosters Keins māk savienot black grooves (fanks, soul, Hip hop), elektroniskas skaņas (elektro, roks), pasaules pieskaņas (regejs, afro) un nelielu daļu hausmūzikas. Pirmo reizi “Reklāmas rīmu naktī” Latvijā Fosters Keins uzstājās 2006. gadā.
Biļetes nopērkamas Biļešu Serviss kasēs, kā arī internetā www.ticketservice.lv.
Vairāk informācijas par Reklāmas Rīmu Nakti - www.rimunakts.lv