Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +2 °C
Skaidrs
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Brigmanis: Lai airBaltic lido prom!

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
paskat
p
šis laimīgs sēž un vēl fakuci rāda :D FAIL
aaa
a
Piekrītu tiem, kas jau rakstīja - nevienu nopietnu aviokompāniju Latvijas mazais 1,9 milj. mazmāksātspējīgo cilvēku tirgus neinteresē! Ja kāds nopirktu, tad tikai tāpēc lai likvidētu konkurentu vai labākajā gadījumā saglabātu tā saldākos gabaliņus. Bet aizmirstiet par 2% no Latvijas kopprodukta un 4000 darbavietām! To tādā gadījumā nebūs. ĀirBaltic veiksmīgi konkurē Rietumu-Austrumu virziena aviācijas tranzīta biznesā, kas veido lielāko daļu aviokompānijas biznesa un darbavietu. Ja šī tranzīta nebūš, nebūs vajadzīgs palielināt Rīgas lidostu un Latvijas iedzīvotāji zaudēs tik labi izveidoto iespēju uz daudzām valstīm lidot ar tiešajiem reisiem (auni! - parēķiniet paši, cik pirms 5 gadiem Jums izmaksāja aizlidot uz Barselonu, Oslo vai Telavivu!). AirBaltic ir jāpaliek Latvijas valsts uzņēmumam ar 51% - arī tāpēc, ka tas ir infrastruktūras bizness. Tas kalpo visai tautsaimniecībai!
Kārlis Pakalns
K
Reti jauki būtu, ja beidzot A.Brigmanis pats aizlidotu prom no Latvijas. Ar visu savu ZZS. Prom!
Trahtenbergs
T
kļuuda jau bija taa , ka valsyts šai kompaanijaa ieliida , buutu privaata , vai tad buutu zadzeeji? bet Šlesers jau nebija muļļa , zinaaja , ka jaastumj klaat valsti , no kaa tad liidzekļus papilsdinaatu ( zagšanai) ??? otrs gudris bija Kalviits ar savu Dinamo , luuk tam ar vajag valsti piesiet lai pludinaatu no budžeta pķi priekš uzvaariišanaas , citaadi kam taads nepelnošs uzņeemums??? valsts izzadzeeji saaka ar triis miljonoem bet pagaaja 20 gadi jau fenders velk uz miljardu , apetiite šiem kungiem neapskaužama , kad šos metiis aiz resteem , kaa Šīraku???
antibrigmanis
a
Brigmanis vienkarsi ir totaals idiots, Latvija nenormaali ieguutu ja brigmanis lidotu prom pats un pec iespeejas taalaak!!!
bijusais pasazieris
b
Uz Latviju lido vaaciesi, cehi, polji, somi. Bet aB NEATBILST muusdienu Eiropas biznesa videi. Piemeeram, neviens cits uznjeemums man nav uzlicis sodus par to, ka es nepeerku sii uznjeemuma lojalitaates karti.
Arturs-pensionārs
A
Kas par muļķībām ,nebūs šī ,būs cita.Tur jau tas āķis,ka šī šobrīd ir vienīgā kompānija Latvijā kura atbilst mūsdienu biznesa kritērijiem.Tā ir izveidota pielietojot attīstītajās valstīs lietoto kredītshēmu .Ideja ,ka valstij kautkas ir jāpārņem ,kautkas jāglābj ir neizpratnes demonstrācija par kredītekonomikas biznesa pamatnostādni.Šo nostādni Brigmanis nezin kādēļ pieņem kad Saeimā piekrīt valsts parāda pārstrukturēšanas modeļa pielietojumam.Tikko tas pats darāms firmā ,šī nostādne liekas nepieņemama .Skaidrojiet Brigmaņa kungs .Pat neatkarīgi no atbildes es balsošu par ZZS .Nekas nav jāglābj un vēl jo vairāk,jāizpērk . Ir jāļauj un jāatbalsta valstiski ,pārkreditēšanās modeļa īstenošana .
Revolt
R
Buržuji ir jāpadzen! Jā , draugi tāda ir pasaules pieredze , ka aviokompānijas, kas tiek privatizētas, valsts agri vai vēlu ir spiesta "glābt".Privātais kapitāls nevar būt noteicošais nacionālaja aviokompanijā , jo tas vienmēr noved pie zaudējumiem.Izeja?Protams ir tikai viena - nacionalizācija par 1Ls kā to izdarīja Argentīnas kongress ar Aerolineas Argentinas.Tā pat varat paskatīties uz AirNewZealand kas tika nodota privāto rokās par 660NZ$ un beigās valsts bija spiesta ieguldīt 885NZ$ un nacionalizēt aviokompāniju.Ilgi kaveties nedrīkst un nacionalizācijai jābūt atrai jo nākotnē var nākties maksāt dārgāk. P.S.Pat Bomzis Vamzis uzķēries uz privatizatoru makšķeres,kauns!
Revolt
R
Mīļais draugs AirBaltic jau ir mans(mūsu) īpašums , kas jau ir nodots valstij.Buržujiem tā loģika strāda tikai vienā virzienā kad jāprivatizē par 1Ls tad tas ir labi bet kad jānacionalizē tad tas ir kaut kāds ekstra notikums.Vēlreiz paskaties manis dotos piemērus ar Argentīnas un Jaunzelandes kompānijām lai izprastu doto tēmu.Nav svarīgi kā process saucās bet ir svarīgi lai veiktās darbības nestu labummu pārējai sabiedrībai nevis tikai atsevišķām personām.
  • 0
  • 0
kontrrevolucionaars
k
Kameer tu neesi nodevis valstij visus savus iipasumus, tikmeer neesi tiesiigs murmuleet par nacionalizaaciju. Sarkanais liekuli, ko gribi sludinaat citiem, to vispirms izdari pats.
  • 2
  • 0
BALTS
B
BRIGMANI TEV LAIKS LIDOT PROJĀM !!!!!!!!!!!!!
nmlp
n
Brigmani, dieva dēļ nenokavē izlidošanu!
ja tā
j
Nu tad pats arī lai lido līdzi!
bzz
b
Rushitj ne stroitj.
jautrībai :
j
Islandē, ko experti Latvijā uzskata ne vien par bankrotējušu jau 2008. gadā, bet arī, salīdzinot ar Latvijas mazo, pārāk mazo ekonomiku, vēl arī par SEPTIŅREIZ mazāku ( iedzīvotāju skaits ~330 000 vien ! ) ... ir DIVAS "nacionālās" aviokompānijas - IcelandAir un Iceland Express . Īpaši jautri paliek, kad salīdzina AirBaltic un IcelandAir lidojumu ģeogrāfiju ... ----- Bet ... ko tur - lv jau arī oligarhi ir ārpasaules vidēja piparbodītes īpašnieka līmenī ...
garāmgājējs
g
Brigmaņa k-gs vēlas noslēgt kārtējās prihvatizācijas pēdējo posmu. Atliek tikai atcerēties Latvijas kuģniecības rekordlielos zaudējumu pirms tās kotācijas biržā un mehānismu, kas ļāva Lembergam kļūt par tā ietekmīgāko akcionāru privatizācijas rezultātā. AirBaltic gadījumā, valdībai, kā vairākuma akciju turētājam, vispirms tika atņemta iespēja piedalīties uzņēmuma pārvaldībā un to lēmumu pieņemšanā, kas skar AirBaltic izdevumus un ieguldījumus. Tagad, kad jebkurš jauns valdības ieguldījums šinī uzņēmumā tiks iztērēts mazākuma akcionāra firmu pakalpojumu apmaksai, Brigmanis secina "ir jādod prom....Būs vēl viena "Parex banka". Protams, jo par to ZZS un tās kontrolētā Satiksmes ministrija noteikti parūpēsies.
bimbam
b
Air Baltic ķīselī ineteresanta arī sekojoša nianse, par kuru manuprār daudz nav runāts: ja jau Fliks ir šīs kompānijas priekšnieks, bet reizē arī BAS priekšnieks, kura savukārt pārdod pakalpojumus valsts uzņēmumam BT, tad tas ir izdevīgi labākajā gadījumā BAS, bet par acīmredzamo interešu konfliktu vispār netiek runāts, kas manuprāt vien jau būtu iemesls, lai Fliku novāktu no trases neskatoties uz visiem līgumiem. Kā tas tā vairākus gadus varēja būt!? varbūt ko neesmu sapratis!?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas