Viņš uzskata, ka ministru amatos ir jāstrādā politiķiem - tas esot pierādījies arī citās valstīs.
"Profesionāls ministrs ir profesionāls politiķis. Ministra amats nav nozares speciālista amats – tas ir politisks amats," uzskata Kariņš. Viņš uzsver, ka "bezpartejisks satiksmes ministrs nozīmē to, ka viņš ir pilnīgi neprognozējams, jo atbild tikai sev, bet ne savai partijai un vēlētājiem".
Kā uzskata Kariņš, politiķim ir svarīgs vēlētāju viedoklis, un, turpinot darbu, ir jāuztraucas, ko vēlētājs par viņu domā. "Tā, manuprāt, demokrātiskā sistēmā ir jāstrādā. Taču, kāpēc lai bezpartejisks ministrs uztrauktos par vēlētāju – šodien viņš ir ministrs, bet rīt vairs ne un mierīgi turpina savu dzīvi," spriež EP deputāts.
Satiksmes jomā, kā norāda Kariņš, Latvijai ir jārisina lieli politiskie jautājumi, kā piemēru minot projektu "Rail Baltic". "Eiropas Savienība piedāvā milzu naudu, lai mēs iegūtu ātru dzelzceļa savienojumu ar Varšavu. Ja mēs šo naudu neizmantosim, tā pazudīs, un, kad notiks kārtējais vulkāna izvirdums, mēs visi te Latvijā tupēsim un gaidīsim, kad pelnu mākonis pazudīs," sacīja Kariņš. Viņš arī norāda, ka vienošanās par šāda savienojuma būvniecību "nav tehniskas dabas, bet gan politisks jautājums".
Kā ziņots, jaunajā Valda Dombrovska (Vienotība) vadītajā valdībā satiksmes ministra pienākumus pildīs bezpartejiskais diplomāts Aivis Ronis.