Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Lidosta Rīga vēlas atbrīvoties no Ryanair

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Lasiitaajs
L
vai tiešām zzs viss jāizlaupa vai jāiznīcina. Nu neies neviens uz restorāniem! nabagi esam. nu nelidos ar dārgajām aviokompānijām tā paša iemesla pēc. nu neies rayanair uz Tukumu, latvieši kāps autobusos un brauks uz Viļņas lidostu! ---------- Nezinu kaadi ir patiesie nodomi un meerkji, bet 1. Ja Tukumaa var nodroshinaat leetaaku lidmashiinu apkalposhanu kaapeec lai Ryanairs tur nelidotu? Un kaapeec ne Easyjet, vai wizzair un kas tik veel ne? Vairums Eiropas pilseetu lidlauki ir turpat stundas attaalumaa no pilseetas centra. Ryanairs un tamliidziigie lido uz veel nomaljaakaam vietaam kaa Tukums lai tik nebuutu jaamaksaa zoliido lidostu nodevas. Varbuut arii nodoklji gala klientam no Tukuma izraadiitos drusku mazaaki kaa no RIX. 2. Ja pasazhieru pluusmas uz Tukuma lidostu deelj tiktu uzlabota dzelzscelja satiksme tad buutu vismaz neliela regjionaalaa attiistiiba. 3. Ja RIX ienaaktu vairaakas lielo alianshu kompaanijas tad palielinaatos konkurence un jau paarstaaveetaas kompaanijas buutu spiestas piedaavaat taadu cenu diapazonu kaa citur Eiropaa (pashlaik tas taa nav). Pasazhieri kam interesee taalaakie lidojumi buutu tikai ieguveeji. Tas, ka triis maajas taalaak (no Tukuma) var lidot ar leetajiem arii ietekmees tradicionaalo kompaaniju cenu politiku. 4. Var arii uzbuuveet RIX terminaali nr. 2 - pa leeto uzbliezt skaarda angaaru lidostas vinjaa galaa prieksh leetajiem - minimaalas izmaksas un attieciigs serviss. Taa tas ir iekaartots gan shur gan tur pasaulee un tie terminaalji patieshaam labi ilustree ar kaadaam kompaanijaam ir dariishana. Protams viss izskataas savaadaak, ja izraadaas, ka runa ir nevis par Tukuma regjionaalo attiistiibu, bet par draugu buushanaam, savtiigaam intereseem utml. Gribeetos lasiit kaadu rakstu kas rokas dziljaak un nevis atreferee varasviiru teikto. P.S. Uz Viljnju gan es nebraukshu, un tas par tiem autobusiem... pashkjirstiet vecaas dienas par LV autobusiem uz Vaacu autobaanjiem. Droshaak tomeer ar kaadu daargaaku lidmashiinu.
lauķe
l
Esam nonākusi tik tālu, ka neviena sevi cienoša aviokompānija vairs nelido uz Rīgu.........Vai tiešām no valsts galvenās lidostas vairs nevarēsim normāli lidot ar SAS vai LUFTHANSA ? Lai tak tas Ryanairs laimīgi lidinās uz Tukumu, kur tam būtu īstā vieta.....
pardomas
p
Ryanaiar lidojot tikai no mazam lidostam. Jaa, varbut. Tomer Riga ir maza lidosta salidzinajumaa ar Amsterdamu, Londonu, Frankfurti, Nujorku, Cikagu utt. Nosauktas ir daudzmiljonu pilsetas ar milzigam lidostam. Bet visaa Latvijaa ir tikai 2,3 miljoni iedzivotaju! Rigas lidosta ir loti maza, un izskatas ( kad ielido) kaa viena no "mazajam" ryanair lidostam. Tapec nevar Rigu pielidzinat lielajam lidostam un parcelt ryanair uz Tukumu bus tad pats kas nosedinat lidmasinu kukurzas laukaa. Charleroy lidosta, kas ir ryanair ir lielaka par Rigas lidostu. Latvijaa viss tiek darits nevis cilveku labaa, bet lai cilvekiem pasliktinatu dzivi.
standzinieks
s
Tas pats jau bija ar cukurfabrikām- privatizēja, saņēma miljonus un nojauca. Iesaku žurnālistiem painteresēties, kā šiem miljonāriem iet tagad. Jelgavas lidosta gan lielajai aviācijai nederētu, jo gaisa trases pārklātos ar Rīgas lidostas trasēm.
Gogi
G
Lai arī Jelagavas pilsēta cer piesaistīt investorus Jelgavas lidlauka teritorijas attīstībai, tomēr vienlaikus lidlauka skrejceļš tiek noārdīts, tā svētdien ziņo Latvijas Televīzijas raidījums "De facto". Firma "Baltdelaero", kas savulaik privatizēja lidlauka būves, bet ar kuru privatizācijas līgums ir lauzts, ar Jelgavas domi panākusi mierizlīgumu, kas "Baltdelaero" ļauj aizvest skrejceļa segumu vairāk nekā pusmiljonu latu vērtībā. Vai tas nav bizness tūdaliņu stilā - panākt mierizlīgumu ar Jelgavas domi, kas "Baltdelaero" ļauj aizvest skrejceļa segumu vairāk nekā pusmiljonu latu vērtībā???????? Plākšņu galvenais pircējs ir SIA Laflora, kas nodarbojas ar kūdras ieguvi. Un tā tas ir gadu garumā - tūdaliņam galvenais ir privatizēt un naudu kabatā. Kāpēc leišiem ir Maxima? Kāpēc igauņiem ir Selver? Un kāpēc tūdaliņiem ir tikai zirņi ar speķi un skābputra, un caurums no barankas? Jelgavas lidlauka lieta parāda tūdaliņa provinciālo pufaikciema mentalitāti - privatizēt un uzsist gaisā.
Gogi
G
Londonā navionālās lidostas statuss ir Getvika un Hitrovai. Airbaltic ir nacionālā aviokompānija, tādēļ arī sēžas Getvikā. Par nokļūšanu nav runas. Tam pašam Ryanair ar nokļūšanu viss ir atstrādāts - no visām viņu lidostām iet Terravision buss uz kuru biļetes tirgo lidmašīnā. Arī ar Tukumu būtu viss OK, ja bizness netiks bīdīts auseklīšu stilā. Tie, kas čīkst par nokļūšanu Tukumā visticamāk tālāk par savu piebezdēto dīvānu nav lidojuši. Problēma ar Ryanair Rīgas lidostā bija Šlesera personā - valsts Raianieri nežēlīgi subsidēja - līgums bija vienkārši graujošs. Lidostas otmazkas, ka neviens no Raieniera pasažieriem neiet ēst lidostas smirdīgajos krogos, lidostas Lido ar aukstiem un sasmakušiem ēdieniem, ir īstenu tūdaliņu stilā. Kuram gan interesē iet dzert lidostā kafiju par 2 LVL, kuram gan interesē ēst lido kotleti, kas ir uz pusi dārgāka nekā Spicē vai Vērmanīti, kuram interesē dzert lidostā alu par 2,50 litrā. Labāk lidosta būtu cīnījusies ar tūdaliņu biznesa izpratni, kad viņam vajag 100% te un tagad, nevis 10% ilgtermiņā. Cik maksā stāvvieta lidostā Rīga par diennakti? Cik maksā stāvvieta Kauņas lidostā par diennakti? Sāciet meklēt atbildes uz šiem jautājumiem, un Jūs būsiet patīkami pārsteigti, ja spēsiet atbildēt saprātīgi? Runas par Tukuma akcionāriem arī ir tūdaliņu stilā - neviens auskelītim neliedz biznesu taisīt, bet auseklītis pieradis pirst savā deķī un gānīt citus par savām neveiksmēm. Un vēl viens jautājums, kāpēc man vajadzētu maksāt balticam par lidojumu Rīga Berlīne Rīga vai 85 EUR, ja es varu aizlidot no Kauņas par 12 EUR āpēc man vajadzētu maksāt balticam par lidojumu Rīga Brisele Rīga vai 150 EUR, ja es varu aizlidot ar raienieri no Rīgas par 12 EUR. Airbaltic iedomājas, ka no lidostas aizies raienieris un uzreiz visi sāks lidot ar baltiku. Skuju ziepes vannā - es lidošu ar raienieri. Paskatīsiemies kāds būs apkalpoto pasažieru skaits gadu pēc raieniera aiziešanas.
standzinieks
s
Lai iet uz Tukumu- būs beidzot reāls piemērs reģionālajai attīstībai. Ar vilcienu līdz Rīgai var tikt pusotrā stundā. Ar auto vēl ātrāk, tie ir tikai 70 km. Nu nav visam jābūt Rīgā.
krabis
k
Tas savējo menedžments jau tā ir apnicis, ka riebjas! Ja pašiem nav prāta, tad nav svarīgi kādas kompānijas! Ja jau tā, tad kāpēc vajadzēja ļaut no Rīgas aiziet British Airways, KLM, SAS? Tās visas jau šeit bija, bet savējo negodīgās rīcības dēļ arī atstāja Rīgu. Lēmumus pieņemt, protams, visi naski, tikai par pārējo neviens nedomā - nevar normālu autobusu satiksmi uz Rīgas lidostu nodrošināt, tad kāda tā būs uz Tukumu?
...
.
Ko tik stulbu spej izdomat tikai musu varasviri. Kads te vispar doma par sis valsts iedzivotajiem, kuri nevar lidinaties pa pasauli ar dargam kompanijam? Kurs no tada lemuma vinnees? Lidosta? Un cilvekiem no taa kas? Valdiibu vajag aizsutit uz Tukumu, ar aizligumu iebraukt Riga, kameer netaps gudraaki un beigs valsti putinat!
pils
p
tu esi iists latvietis
haha
h
ak Ainārs bija jums slikts? tagad tik redzēsiet..
hmm
h
Man kaut kā šis gājiens atgādina dzelzs priekškaru , lai pēdējie 10 letiņi neaizlidotu.. Jo normāls mirstīgais latvietis ar Lufthansu lidot nevarēs, tas ir fakts. Ar kādām tiesībām tiek pieņemti tik aplami lēmumi! Laiks ir sodīt šitos preikšnieciņus, kas dara, kas vien ienāk prātā. Kad tie beidzot tiks saukti pie atbildības
GAme Over
G
Nu velns zin...katra zinaa vilciena bilete Riga Tukums kaa ari noklusana lidz Tukuma lidostai maksaa dargaak nekaa Rigas Stokholma ar O Liriju:)
Ansis
A
Gribu redzeet kur sabaaziisies visi uz Rigu tikt gribetaji Tukuma vilcienaa. Jau tagad uz tukumu iet paarbaazti vagoni.
0_o
0
.. " Ku Jūs esat redzējuši, ka nacionālajā lidostā sēžas lētās aviokompānijas?" Lētās aviokompānijas nesēžas galvenajās lidostās tad, ja apgrozījuma ir jau par daudz un vajag sadalīt visu lidmašīnu plūsmu. Londona, Getvika - sēžas AirBaltic. Satiksme līdz Viktorijas stacijai - viens pūtiens ērtā vilcienā, kas atiet ik pa brīdim. Londona, Stansteda - sēžas Ryanair. Satiksme līdz centram - pāris pūtieni ar metro, kas atiet regulāri. Lutona .. kāds no paziņām to vispār ir dzīvē izmantojis? Starp manējiem - ne. Ārpus lielpilsētas, ellē-ratā. Vai tiešām mums ir tik liels apgrozījums un klientūras, lai tā vienkārši atteiktos no populāras aviokompānijas, kas no lidostas nodevas maksā tai pašai lidostai? Tā jau pēc kosmiskajām sviestmaižu cenām secināms, ka normāla biznesa tur nav, pircēju plūsmas nav

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas