Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Edmunds Sprūdžs uzsver, ka ir grūti runāt par uzticību valsts pārvadei, ja iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojuma saņemšana nav vienkārša un ātra – izziņas, saskaņojuma vai jebkuras citas dokumentācijas kārtošana ir savdabīga "futbola spēle" un viņu sūta no viena kabineta uz otru. "Ērtu pakalpojumu nodrošināšanā saviem iedzīvotājiem valsts diemžēl vairumā gadījumu nerāda priekšzīmi," atzīst ministrs.
"Esmu gandarīts - šodien apstiprinātā koncepcija ir vēl viens solis, lai valsts pārvaldes pakalpojumi kļūtu draudzīgāki iedzīvotājiem un uzņēmējiem. Sūtīšana no viena kabineta uz otru ir jāizbeidz un pakalpojumus ir jāsaņem ērti, vienā vietā un arī attālināti - elektroniski," pauž E.Sprūdžs.
Lai sasniegtu koncepcijā izvirzītos mērķus, rīcība plānota vairākos virzienos, no kuriem svarīgākie ir trīs: vienota normatīvā ietvara radīšana, pakalpojumu elektronizācija un vienota klientu apkalpošanas centru tīkla izveide.
Darbus plānots darīt pakāpeniski – šogad veicot sagatavošanas darbus, 2014. gadā īstenojot pilotprojektu. Izvērtējot pilotprojekta rezultātus, iecerēts precizēt koncepcijas tālākas ieviešanas plānus, lai ar 2016. gadu varētu uzsākt vienotā valsts klientu apkalpošanas centru tīkla darbību pilnā apjomā visā Latvijas teritorijā.