Saeima šodien nodeva izskatīšanai komisijās valdības un Labklājības ministrijas (LM) virzīto Preču un pakalpojumu piekļūstamības likumprojektu, kas paredz uzlabot noteiktu preču un pakalpojumu pieeju cilvēkiem ar invaliditāti.
Līdz 6.oktobrim ir iespējams pieteikties atelpas brīža pakalpojuma saņemšanai bērniem ar invaliditāti un īpašas kopšanas nepieciešamību, aģentūru LETA informēja Labklājības ministrijā (LM).
Tuvākajā laikā paredzēts minimizēt "nedrošajā" jeb "sarkanajā" Covid-19 režīmā sniegto pakalpojumu apjomu, aģentūrai LETA norādīja Valsts kancelejas direktors un Starpinstitūciju darbības koordinācijas grupas vadītājs Jānis Citskovskis.
Covid-19 drošajā jeb zaļajā režīmā pakalpojumus vajadzētu ļaut saņemt arī personām ar negatīviem Covid-19 testu rezultātiem, ceturtdien Covid-19 ierobežošanas stratēģiskās vadības grupas sanāksmē ieteica Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības (LBAS) vadītājs Egils Baldzēns.
Parlamenta Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā deputāti šodien konceptuāli vienojās atbalstīt iespēju ļaut pakalpojuma sniedzējiem strādāt ar pašu apmaksātu negatīvu Covid-19 testu, tomēr tas varētu neattiekties uz veselības un sociālās iestāžu darbiniekiem.
Drīzumā tiks sākts darbs pie pašvaldību sociālo pakalpojumu groza izstrādes, nosakot, kuri pakalpojumi pašvaldībām obligāti būs jānodrošina sociālam riskam pakļautajām iedzīvotāju grupām, aģentūru LETA informēja labklājības ministres Ramonas Petravičas (KPV LV) padomniece komunikācijas jautājumos Liesma Kalve.
Pircēji nav gatavi pārmaksāt par produkta iepakojumu un pārmaksāšanu par to uzskata par lielāko produkta iepakojumu kļūdu, liecina gaļas pārstrādes uzņēmuma Forevers un pētījuma kompānijas Norstat Latvija veiktā aptauja par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem.
2018. gadā ievērojami pieaugusi sabiedrības informētība par iespējām valsts un pašvaldību pakalpojumus pieteikt elektroniski, liecina Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) pētījums, kas veikts sadarbībā ar SIA Jaunrades laboratorija un Kantar TNS. Iepriekšējo trīs gadu laikā kādu no pakalpojumiem valsts vai pašvaldību iestādēs ir pieteikuši 86 % Latvijas iedzīvotāju. Kā galveno motivāciju e-pakalpojumu lietošanā vairākums aptaujāto (74 %) norādījis laika ietaupīšanas faktoru.