Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +8 °C
Apmācies
Trešdiena, 2. oktobris
Skaidris, Ilma

Vēstules. Vai tiešām mums ir vajadzīga stulba tauta?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ruudias
r
Nu zini, man liekas , ka viņi tur ministrijaās sēžot neko nejēdz. Lai paši atnāk uz skolām un pasēž tur dienām, lai redzētu, kas būtu jāmaina. Un tagad šis ko grib ieviest pilnīgs sviests. Jo ja man jādodas turpināt mačibas sporta dēļ uz ārzemēm, jau pamatskolā vai videnē, tad ārzemēs jau neviens neko nesapratīs :D Latvijas Izglītības Ministrijas vadībā ir visu ..K.. priekšgalā ir pilnīgi stulba. Par to jau liecina, ka kā pēc katrām saeimas vēlēšanām viens ministrs var vadīt jaunu ministriju, laikam plaša profila :D Tad jau nav brīnums, ka LV iet uz izmiršanas robežas. Es domāju, ka par Izglītības ministru ir jāieceļ cilvēks no malas, nevis politiķis, piemēram, kā Valsts prezidentu, cilvēks no malas kas zin ko vēlas tauta. Tāpat arī ar Izglītības ministra krēslu, kāpēc nevar ievēlēt kādu bijušo skolotāju no lauku rajoniem? Jo tur tak viss grūtāk un tie skolotāji zin ko tiešām būtu jamaina un ko nē. citādi Tagadējā Ministres kundze panāks tikai to, ka skolēni arī streikos!Un tas tiešām var notikt.
WALA
W
nē nu bet tu atkal par kaut ko savu - KĀDA JĒGA KAUT KO DARĪT, JA tas pilnīgi NEKO NEMAINA pēc būtības !!! No tā ka IZM ierēdņi atkal būs kaut ko ierakstījuši papīros kā padarītu darbu taču izglītības līmenis, vai skolēnu interese par mācībām absolūti necelsies.
Ieva
I
Es neko nesaku: to, cik stulbas ir mācību programmas, var lieliski redzēt spēlē "Vai esi grudrāks par piektklasnieku". Taču programmu mainīšana prasa laiku, turklātxes nekur neapgalvoju, ka aprakstošais vērtējums jebko atrisinās. Tikai nesaprotu kāpēc pret to spirināties, nesparotu šo te attieksimi: "ak nabaga susuriņi, cik viņiem būs grūti mācīties!" Lai pierod jau laicīgi, ka dzīve nav izklaide!
agris
a
(Ja tagad daļa skolēnu darīja kaut ko tikai tāpēc, ka par to būs vērtējums ballēs, tad pēc šī lēmuma īstenošanas dzīvē, situācija būs krietni nožēlojamāka.) Kur tad tas pētījums par krietni nožēlojamāku situāciju (vai tik nav no pirksta izzīsts). Mani bērni Latvijas skolā ar "nožēlojamo" situāciju sadzīvo ļoti veiksmīgi, jau vairākus gadus.
Oskars
O
Priekš VALDOŠAJIEM - VADOŠAJIEM NOTEIKTI, savādāk VIŅI nevarēs KRĀPTIES.
WALA
W
tev gadienā nešķiet ka tas risinājums tāds no nepareizā gala ?!?!? Man kaut kā ir aizdomas šis risinajums pašu mācību procesu ietekmēs apmēram nekā, un tad rodas jautājums kāda velna pēc tas vispār ir vajadzīgs !?!?! Un ja kādam nav skaidrs par to kur ir kāda kļūda un kāpēc - tipa mutes nav (???) pajautata nevar ?!?!? Tās atzīmes jau ir dziļi pie D, cilvēkam pašam ir jābūt sapratnei par to ka tās zināšanas ir vērtīgas, jautājums tikai ir kā to panākt, no tā ka tev kaut kas cits būs rakstīts atzīmju ailē neviens skolēns neies pie skolotājas prasīt kas viņa darbā bija nepareizi !!!
DL
D
Anete! Kā Tu iztēlojies skolotāja atzīmes pamatojumu - stundas laikā vai pēc stundām, rakstiski vai mutvārdos? Varbūt rakstīt īsziņu, vēstuli vai e-pastu? Visiem pa prātam neviens neizdarīs. Atzīme kā vērtējums ir pietiekami daiļrunīga un skolēni nav jēlas olas, kuras nevar pārdzīvot savas nezināšanas novērtējumu ar sliktu atzīmi. Un parasti viņi ļoti labi saprot, ka atzīme tomēr raksturo zināšanas. Neviena vērtēšanas sistēma neizskaudīs atsevišķu skolēnu un atsevišķu skolotāju savstarpējo nepatiku un nesaprašanos. DL p.s. Neesmu skolotāja.
Ieva
I
Tas būs redzams galapārbaudījumā: tas, kas visu laiku šļūcis uz 4 arī tur 9 nedabūs.
Pikselis
P
Ne jau vērtēšanas sistēma ir vainīga pie tā, ka skolēni nemācās sistemātiski un krievu skolās ir augstāks zināšanu līmenis kā latviešu skolās. (Paanalizējiet olimpiāžu rezultātus.) Bet tie ir jautājumi, kas nav pa prātam mūsu izglītības speciālistiem. Vieglāk ir izdomāt jaunu vērtēšanas sistēmu, nekā pacelt izglītības līmeni un panākt, lai skolēni mācās sistemātiski. Tomēr dažiem skolotājiem tas izdodas.
jautājums
j
ieskaites ir pilnīgi garām. tās absolūti neko nestimulē un neizsaka. man ir ieskaitīts ķīmijā. ko tas nozīmē viens dabūja ieskaiti ar 4 un otrs ar 9.
!
!
Pazīstot vaigā šos skolotājus, jāsaka - tur rūpi tikai par sevi interesējošām lietām. Bet man matemātika riebās. Un Gustava līdz ar to arī.
Anete
A
Skolotājām jau nepatīk, ka vajadzēs piedomāt pie atzīmes pamatojuma, jo vienkāršāk jau ir ielikt k-kādu viduvēju atzīmi āri un vienkārši nevis normāli pastāstīt, aprakstīt skolēnam viņa kļūdas, kāpēc tās radušās un ko darīt, lai tās atkal nepieļautu. Kad mācījos, tad man atzīme uz kontroldarba neko daudz nepalīdzēja, ja pēc tam skolotājs neizskaidroja, kāpēc nav pareizi, kā ir pareizi utt.
Ieva
I
Jā, varbūt atzīme ir stimuls, tai skaitā špikošanai, taču neviens atzīmes neatceļ: vienkārši mazāk svarīgi darbi tiks vērtēti ieskaitīts/neieskaitīts un, ja skolēns uz tiem gatavosies pa roku galam, viņam arī atzīme nekāda dižā nebūs, jo pāris dienās sagrābstīt to, ko visu semestri noslinkojis....Arī aprakstošajam vērtējumam nav ne vainas, jo tas parāda, kas ir apgūts, bet kas -ne visai, tikai, redz, tas prasa vairāk laika, nekā kaut kādas nebūt atzīmes ielikšana....

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Skolotāja darbs vienmēr ir bijis stāsts par cilvēcību

Par skolotāja ikdienas darbu un viņa nozīmi jaunās paaudzes izglītošanā Guntars Gūte sarunājas ar Salaspils 1. vidusskolas skolotāju, izdevniecības Skolas Vārds matemātikas mācību līdzekļu autori...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas