Kampaņa norist Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā.
Vasaras kampaņas mediju stratēģija paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Kampaņas mērķa auditorija ir ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecuma grupā no 25 - 55 gadiem. Kā vizuālais motīvs kampaņā izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks devies mājup. Kā uzskata RTAB, sirds nodrošinājusi labus 2009.gada ziemas kampaņas rezultātus.
Vasaras kampaņā uzsvars likts uz četrām tēmām – atpūtu Rīgas pludmalēs, jūgendstila arhitektūru, vietējo virtuvi un Rīgas kultūras pasākumu piedāvājumu.
Kampaņas ietvaros reklāmas baneri būs redzami vairāk nekā 50 dažādos interneta portālos, vides reklāmas tiks izvietotas uz vairāk nekā 800 stendiem, tāpat Rīgas reklāma tiks publicēta vairāk nekā 50 preses izdevumos, bet Somijā tiek izmantota arī reklāma kanālā MTV3.
Reklāmas izvietošanas pakalpojumus nodrošina trīs mediju aģentūras: SIA Baltic FCB, SIA Creative Media Baltic un SIA Inspired Communications. Aģentūras izvēlētas iepirkumu konkursā.
Viens no būtiskākajiem kampaņas efektivitātes novērtēšanas rādītājiem sākotnēji būs www.liveriga.com portāla apmeklētāju skaits. Kopš kampaņas sākuma 15.maijā portāla apmeklējums ir vairāk nekā trīskāršojies. 83% no visiem apmeklētājiem to skatījušies pirmo reizi. Visvairāk apmeklējums pieaudzis no Zviedrijas, Somijas un Lietuvas. Pēc kampaņas beigām tās efektivitāti būs iespējams novērtēt, analizējot tūristu skaita apgrozījuma datus Rīgā.
Vienlaikus ar kampaņas sākumu ir noslēdzies jaunā Live Rīga portāla
www.liveriga.com testa režīms.
Tāpat RTAB organizē mediju vizītes uz nozīmīgākajiem pasākumiem Rīgā, piemēram, par Nordea Rīgas maratonu, Go Blonde festivālu.
RTAB dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (ALTA). RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem - katram pa 10%.