Konkursā nepielaistā triju uzņēmumu apvienība SIA DMK, SIA Centība N un SIA Blands iesniegusi sūdzību Iepirkumu uzraudzības birojā. Konkursā pilnsabiedrība Rīgas mikroautobusu satiksme uzvarēja ar 25 miljonu latu piedāvājumu, un nav paredzēts uzņēmumu jebkādā veidā dotēt no pašvaldības budžeta. Pilnsabiedrībā apvienojusies SIA B-Bus un tai pilnībā piederošās SIA Sabiedriskais autobuss un SIA Vidlatauto, kā arī B-Bus vadītājam Vitālijam Komaram pilnībā piederošā SIA FPK. «Tā nav dempinga cena, tā ir reālā cena, kas ielikta piedāvājumā,» Dienai uzsvēra V. Komars. Pagaidām viņš gan nevarēja pateikt, no kuras bankas ņems aizdevumu mikroautobusu iegādei, sarunas notiekot ar trim bankām, savukārt citās sarunās noskaidrosies autobusu piegādātājs. Izvēle esot starp Volkswagen un Mercedes-Benz, bet autobusi esot ļoti līdzīgi, un visu noteikšot cena. Jau tagad zināms, ka autobusos būs 19 sēdvietu un divas stāvvietas. Piedāvājuma cena esot objektīva, turklāt neesot paredzēts celt pašreizējo tarifu - 50 santīmu par braucienu. Arī RS norāda, ka par tarifa paaugstināšanu nav bijusi runa, bet katrā ziņā tas neesot RS, bet Rīgas domes jautājums. Jaunajos autobusos izmantos e-talonus, bet nebūs jāmaksā vairāk, pērkot biļeti pie vadītāja, kā tas ir autobusos, trolejbusos un tramvajos, apstiprināja RS pārstāve Baiba Bartaševiča.
(Visu rakstu lasiet 18.janvāra laikrakstā Diena)