Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā -2 °C
Daļēji saulains
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Neviens no zemās grīdas tramvajiem Rīgā vēl nav pieņemts ekspluatācijā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
puaro
p
Bet vieglāk ir vaimanat, ka seit nav biznesa iespēju, ka mēs esam par mazu,ka vajag vismaz Ķīnas izmēru, lai varetu kaut ko ražot utt utjp.
oyo
o
Tiesi tā .Tramvajs nav zemūdene ,tos tiešām varēja būvēt uz vietas.Pat ne vagonu rūpnīcā,bet pašā TTP.Vajag tik gribēt.
I.Gr.
I
Vai latvieshi pashi nemaaceeja buuveet tramvajus? Kaadeelj viss jaapeerk aarzemees? Un ar veertiigajiem mikrobusinjiem, ar kaadiem es braucu no Riigas uz Juurmalu... Droshi vien arii tos vairs latvieshi nebuuvee! Galvenais truukst uznjeemiibas, jo gudru latvieshu, kas shos razhojumus vareetu uzlabot un pilnveidot tachu netruukst. Bet tiem tagad jaabrauc uz aarzemeem kalpot sveshiem kungiem prastos darbos!
>pulkvedis
&
IR NOTIKUSI NOZIEDZĪGA DARBĪBA - VALSTS LĪDZEKĻU NELIETDERĪGA IZŠĶĒRDĒŠANA SEVIŠĶI LIELOS APMĒROS ------------------------- Kāda valsts nauda? Ko tu murgo?
Tatras tetris
T
Iedomāsimies, ka biznesa klients aiziet pie Scania vai cita ražotāja un nopērk īpaši un ilgi iebraucamu kravas auto. Patiesībā pat neiespējami iedomāties. Piemēram, Somija ir vēl tālāk uz ziemeļiem, un Helsinkos ir tramvaji. Helsinku pilsētas transporta valdes lapā teikts,ka jaunus tramvajus pilsētai konkursa rezultātā piegādās vietējais ražotājs SIA Transtech, kura piedāvājums bija ekonomiskāks un kvalitatīvāks par Bombardier un CAF piedāvātajiem. Norādīts, ka konkursa noteikumos tika īpaši uzsvērta prasība, lai jaunos tramvajus varētu piemērot Helsinku prasīgajiem klimatiskajiem apstākļiem.
Vagons
V
Sie tramvaji ir visnesmukākie kādi vien "zemās gridas" tramvaji pasaulē tiek ražoti. Paskatiet uz tiem debīlajiem ritenu izbīdījumiem aiz ko aizķerties. Paskatiet uz tramvaja bortiem, kuru skārda apšuvums ir tik viļņains itkā tas tramvajs būtu simts reizes izbaulēts pēc avārijām... Pilnīggs mēsls. Kondzervbundža zilā krāsā..
pulkvedis
p
Faktiski jautājums jāpaceļ daudz augstākā līmenī - IR NOTIKUSI NOZIEDZĪGA DARBĪBA - VALSTS LĪDZEKĻU NELIETDERĪGA IZŠĶĒRDĒŠANA SEVIŠĶI LIELOS APMĒROS - IEPIRKTI NEIZMANTOJAMI TRAMVAJI,TĀDĒJĀDI RADOT REĀLUS ZAUDĒJUMUS SABIEDRISKĀ TRANSPORTA SAIMNIECĪBAI ,NESPĒJOT IZMANTOT TRAMVAJUS TO REĀLAJAM IEPIRKUMA MĒRĶIM - NODROŠINĀT DROŠU UN INTENSĪVU SATIKSMI. KURĀM VALSTS AMATPERSONĀM TIKS NOTEIKTA KRIMINĀLATBILDĪBA PAR ŠO NOZIEGUMU?
pulkvedis
p
Esošās totālās nabadzības apstākļos par Valsts naudu pirkt "apzeltītus" tramvajus nav tas pats , kas p---ties ar bebriem Rīgas kanālā ! Šis ir kārtējais gadījums , kad vēlēšanās saņemt "otkatu" bijusi lielāka par elementāro loģiku jaunas tehnikas izvēles un iepirkšanas procesā ,jo : # ne jau tikai konkursa būtība ir konverts ar "pieteikumu" un pasēdēšana izlaizītā salonā - vispirms VISIEM konkursam izvēlētiem tramvajiem jāveic izmēģinājuma braucienu sērija ar Latvijas puses SPECIĀLISTU vērtējumu REĀLOS ekspluatācijas apstākļos ar maksimāli iespējamiem apgrūtinājumiem - sliežu stāvoklis, dabas apstākļi (sniegs, lietus,atkušņi, sals, karstums u.tt.), periodiski veicot tehniskās apskates VISIEM tramvaju mezgliem, vienlaicīgi nosakot nepieciešamos tehniskos uzlabojumus , PĒC KURU IEVIEŠANAS TOS PĀRBAUDĪT DARBĪBĀ. Tādai ir jābūt PRASĪBAI Nr.1 - un to par savu naudu dara konkursanti. # lai savlaicīgi noteiktu EKONOMISKI PAREIZĀKO KONKURSA UZVARĒTĀJU , praktisko izmēģinājumu gaitā jānosaka paredzamās EKSPLUATĀCIJAS UN REMONTU IZMAKSAS ( vid . energopatēriņš, apkopes izmaksas, ieskaitot specifisko DIAGNOSTIKAS UN REMONTA iekārtu iegādi, personāla apmācību, atsevišķu tramvaja mezglu kalpošanas ilgums un iegādes izmaksas (iespējas izgatavot Latvijā) , #TIKAI PĒC AUGSTĀK MINĒTĀ VAR BŪT RUNA PAR KONKURSA UZVARĒTĀJU , JO JAU PIRMAJAM NOPIRKTAJAM TRAMVAJAM JĀBRAUC PA TĀDĀM SLIEDĒM UN TĀDOS APSTĀKĻOS , KĀDI MUMS IR ,BEZ IDIOTISKIEM KOMENTĀRIEM, BEZ PUŅĶAINIEM ATTAISNOJUMIEM, KA LATVIJĀ GADĀS ARĪ SNIEGS. Būtu pieaicināts kaut viens pensionēts TTT remontu spečuks, tad pat bez izbraukšanas uz līnijas tos tramvajus vajadzētu sūtīt atpakaļ pārtaisīšanai , jo jebkurš transporta līdzeklis ir APAKŠĀ, NEVIS "TJŪNINGĀ" , BET LIETPRATĒJS IR AR ATBILSTOŠU IZGLĪTĪBU UN PIEREDZI ZINĀŠANĀS PAR ATTIECĪGO TĒMU, NEVIS POLITISKS IELIKTENIS KOMISIJĀ AR "HUMANITĀRO" IZGLĪTĪBU ,IEGŪTU PRIVĀTAJĀ MAKSAS "AUGSTSKOLĀ". Tagad būsim spiesti gadiem mocīties ar Eiropas "parketa" tramvajiem , kuriem čehi pašlaik šķirbās smērē silikonu un uz kontaktu savienojumiem, elektroiekārtām aptin polietilēna maisiņus no tuvākā veikala. UN ATKAL ATGRIEŽAMIES PIE TĀ , KA TIKAI MAZLIET VAJADZĒJA ATŠAUT PRIHVATIZĀTORUS UN SAGLABĀT "RVR" , mūsu pašu tramvaji pa šiem 20 gadiem būtu stabili jau vismaz Eiropas tirgū , jo varu galvu likt ķīlā - PĒC 4-5 GADIEM ŠOS ČEHU TRAMVAJUS MĒS JAU BŪSIM PAŠI TIKTĀL UZLABOJUŠI, KA NO ČEHA BŪS PALICIS TIKAI NOSAUKUMS ,tad kādēļ neražot visu tramvaju ? Vispār amizanta situācija, ja tikai tas joks nemaksātu izsviestus vējā miljonus - sanāk ,ka pērkam un ejam kaujā ar ieročiem, nezinot vai tā plinte vispār šaus ,ja uznāks sniegs (kā gadus iepriekš ar Šķēles mazo biznesiņu - obligātajiem, iepirktajiem "Cassio" kases aparātiem atklātajās tirdzniecības vietās, kuri pie - 5 grādiem sāka gļukot). Iet pie meitām ar prezi, kuram galā duršlaks.......
jautājumi
j
Un kas notiks, ja ar šādu tramvaju notiks negadījums, kurā, nedod Dievs, cietīs pasažieri? Ko teiks apdrošinātāji?
Rupeklis
R
[cenzēts], atdodiet man [cenzēts] zemās grīdas [cenzēts] tramvajos [cenzēts] nobraukto naudu, [cenzēts]! Es neesmu nekāds [cenzēts] izmēģinājumu [cenzēts] trusītis, ar kuru veikt [cenzēts] eksperimentus, izmantojot [cenzēts] ekspluatācijā nenodotus [cenzēts] tramvajus!
Kash
K
Par cenu tiešām nesaprotu. Vai tiešām tas var maksāt tik dārgi!!!??? Jauna privātā reaktīvā lidmašīna nopērkama šādā cenā.
valdis
v
Tramvaji jau skaisti,bet ne par tik dārgu cenu.Labi,ka bija kārtīga ziema,savādāk atkal būtu lielas problēmas ar remontēšanu par savu naudu.
Lapsa
L
Arodbiedrība taču arī piedalījās šī brīnuma tehniskās specifikācijas apstiprināšanā, vai ne? Vispār pasaulē ir pieņemta prakse, ka ražotājs savu brāķi atsauc. Piemēram, Toyota to ir darījusi milzīgos apmēros. Par eksperimentāla modeļa pirkšanu Škodai ir jādod Rīgai lielas atlaides. Kaut kā neredz summās, ka tādas ir piešķirtas. Bombardier tramvaji droši vien būtu darbam gatavi kopš pirmās dienas.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas