Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +15 °C
Skaidrs
Trešdiena, 25. septembris
Rauls, Rodrigo

Rīgā mikroautobusu nomaiņa notikusi, bet ne tik gludi, kā prognozēts

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
x
x
Korupcijas shēmotāji mazliet apjukuši, monopola nav, "otkatiem" nauda nav.....izrādās, ka pārvadātāji var rentabli strādāt arī bez dotācijām....,bet RS 5miljonu zaudējumi.
haha
h
te nu ir krievu kārtība. Visa krievija jau sakārtota, tagad sakārtos arī Rīgu
njaa
n
Tāds nu ir tas krievu bizness. Galvenais uzstādījums, kā veiksmīgak "lohus" apčakarēt.
vasja
v
Otmazkas daudz, darba maz. Kādēļ Rīgas Satiksmei bija jārīko tāds kā "čomiem pielāgots" konkurss, ja tāpat viss process tikai rīdzinieku naudas apgūšana. Pateiktu: iebāzām kabatā un vsjo.
Arta
A
Un biļetes jaunajos nedod, tāpat kā vecajos.
monitors
m
Nezinu, man jaunajā busā deva biļeti no izdrukājamā aparāta. Bez tam ievēroju, ka ja iepriekš ar 247. bija jamaksā 60 santīmu, tad tagad tikai 50 santīmu. Sīkums, bet tikpat patīkamāk, ja komforts maksā lētāk. Nu un jauns buss pats par sevi priekšrocība.
  • 0
  • 0
Iveta
I
Tie vecie mikro autobusi ka piemeram 212a pat negrib parvadat pasazierus ar indvalidu apliecibam kaut viniem pienakas ka drikst braukt un biletes ari nedod bet naudinu drosi baz sava kabata.
dille
d
Ja mikroautobuss ies retāk, neregulārāk, neuzņems visus braukt gribošos pasažierus, tad lielākas iespējas paveras nelegālajiem pārvadātājiem. Kas traucē braukt pēc noteikta saraksta?
ivars graudums
i
Pirms daudziem gadiem, kaadiem 15, kad es biju Latvijaa, braucu ar mikroautobusu no Riigas zu Juurmalu. Tie bija pashu latvieshu buuveeti mikrinji, bet kaads latvietis man ar paarlieciibu teica, ka buuveetaaji Latvijaa nevarot konkureet ar buuveetaajiem aarzmees, taadeelj mikrinji buushot jaapeerk no aarzemniekiem. Taa, aciimredzot arii mikroautobusu buuveeshana Latvijaa izputeeja. Vai tas bija pareizi? Vai nevareeja pashi savus mikrinjus uzlabot un tos pat paardot aarzemniekiem? Kaapeec taada mazduushiiba?
Jelgava
J
RAF bankrotēja, kad SC draugu priekšteči no Krievijas Domes (Gosdura) ieviesa sankcijas pret Latviju, bet RAF vadība stāvēja un krita par sev mīļo Krievijas tirgu. Te arī ir rezultāts; valsts atbalsts būtu beidzies kā Metalurgā - nu nav šie vecie PSKP buki nekādi menedžeri.
  • 3
  • 1
Gatis
G
Tas labi, ka ir paralēlie maršrutu piedāvātāji, savādāk RMS kļūs monopolists un "skrūvēs" cenas kā pašiem tīk.
Ņīluškas SC
Ņ
sagrauj Rīgā visu iespējamo - vaimanā par valdību, bet paši ir nemākuļi un vienkārši ZAGĻI...
Anna
A
Tas pats ir ar 246. un 247. mikroautobusu abos virzienos. Vienreiz aprunājoties ar šoferi, tika secināts, ka ne jau konkurentos ir vaina un jauno mikroautobusu neesamībā. Bet gan šoferu neesamībā, jo kā izrādas, alga neatbilst tam, kā šoferi un sabiedrība tika informēta, kādas viņiem ir algas (esat pamanījui, ka uz jauno busiņu aizmugurējām durvīm ir aicinājums iet strādāt - alga 500Ls pēc nodokļu nomaksas un soc.garantijas).... taču reālo sarakstu pēc kura brauc šoferi, varam noskaidrot pie šofera un piefiksēt, ja apmēram vienā un tajā pašā laikā ejam uz to, tad jau zināsim cikos ir mūsu kariete :) taču es joprojām nesaprotu, kur ir problēma, gan pieturvietās, gan RS mājās lapā ielikt atbilstošu sarakstu.
Kaspars
K
Ar 267. busu arī bija problēmas, bet nu pašlaik viss ir ok.. eju no rīta uz vienu reisu ātrāk un zinu, ka vismaz vieta būs. Tagad arī pēc saraksta it kā kursē. Bet pēc Jāņiem bija apmēram nedēļa, kad varēja prātā sajukt, jo nezināji būs tas bus vai nebūs. Bardaks ar visiem šiem busiem, bet vienīgā alternatīva ir 2 transporti, kas maciņam iecērt dubultā tomēr.
  • 3
  • 1
L.
L
Problēma ir "visu laiku labākā mēr..a'' rūpēs par Rīgas iedzīvotājiem"", viņš taču tik "ļoti, ļoti" par tiem rūpējās!
  • 2
  • 1
jūlijs
j
Šī ir mana sūdzība Rīgas Satiksmei un RD Satiksmes departamentam, uz kuru atbilde vēl nav saņemta. Trešdien, 2013. gada 24. jūlijā izmantoju 218. minibusa pakalpojumus no Juglas līdz Berģiem. Jau iepriekš redzēju, ka tiem uz sāniem ir teksts par gudru ietaupīšanu, ja norēķinās ar 20 braucienu e-talonu, tad brauciens maksā 45 santīmus. Diemžēl man ir 50 braucienu e-talons, tādēļ jau laikus ķēru pie maka, lai vadītāju lieki nekavētu darbā. Piebrauca jaunās versijas minibuss. Sākumā mazliet apstulbu, jo nesapratu, kā tajā tikt iekšā, jo roktura vieta ir aizlīmēta ar pelēku līmlenti. Kad lēni sāka vērties vaļā durvis pašas, sapratu, ka tagad nav pašam jāver vaļā durvis, to izdara automātiski. Minibusi tiek uzskatīti par paaugstināta komforta sabiedriskā transporta līdzekli. Pelēkā līmlente ir uzlīmēta arī uz roktura durvju iekšpusē. Nesen šie jaunie minibusi tika plaši prezentēti, ja pareizi atceros, tad tie ir pavisam jauni no rūpnīcas. Interesanti, kāpēc tie netika pasūtīti ar oriģināli automātiski veramajām durvīm un cik izmaksāja šāda rupja pārveide. Tātad esmu minibusā, sasveicinos ar vadītāju un kautri pajautāju par 50 braucienu talonu, vai varu to izmantot. Vadītājs kautri bilst, lai es mēģinot. Pietuvinu talonu nolasītājam un esmu priecīgs, ka esmu samaksājis par braucienu. Vadītājs, saprotams, arī ir priecīgs. Braucot īsinu laiku ar paziņojumu lasīšanu. Pirmais, ko izlasu, ka norēķināties par braucienu var ar jebkuru (!) e-talonu, tad kāda iemesla pēc uz busa sāniem ir minēts par 20 braucienu talonu??? Otrs paziņojums informē, ka mani kā paaugstināta komforta pasažieri apkalpo pilnsabiedrība „Rīgas mikroautobusu satiksme”, ko vada vades prieksšēdētājs (tieši tā arī ir rakstīts) Vitalijs Komars. Vai tiešām ir tik grūti uzrakstīt pareizi bez kļūdām??? Sen nebiju braucis ar minibusu un domāju, vai man lūgt vadītāju apstāties tos aptuveni 50 metrus pirms vajadzīgās pieturas (esmu redzējis, ka arī jaunie minibusi apstājas ne pieturās). Manas pārdomas iztraucēja kāds pāris, ko vadītājs izlaiž pie kafejnīcas apmēram 50 metrus pēc pieturas. Nolēmu, ka lūgšu arī mani izlaist mazliet ātrāk. Vadītājs pietur un laipni norāda, ka tagad viņi pietur tikai pieturās, bet nu šoreiz, izņēmuma kārtā… Atvainojos par savu nekaunību (vai tiešām grūti ir paiet atpakaļ tos nelaimīgos 50 metrus) un solos vairs tā nekad nedarīt. Aizrādījumu laikam saņēmu tādēļ, ka biju labi ģērbies un man ir 50 braucienu talons. Alkoholiķiem jau gan nekas netiek aizrādīts, turklāt viņi ar paaugstinātu komfortu tiek laipni izsēdināti tieši pie dzertuves durvīm. Atpakaļceļam arī biju izvēlējies 218. minibusu, kas atiet plkst. 20.40 no galapunkta Berģos. Aptuveni 20.28 tas lepni aizbrauca garām, tā kā es paliku ar garu degunu. Šis ir pēdējais reiss, kas arī ir pats svarīgākais šajā stāstā. Vai Rīgas mikroautobusu satiksmes minibusiem ar paaugstinātu komfortu ir tiesības aizbraukt 15 (!) minūtes pirms atiešanas laika? Vai varbūt tas ir atrunāts kādos dokumentos, ko neesmu izlasījis? Kādas tiesības ir visiem, kas iesaistīti Rīgas pasažieru pārvadājumos, šādi pazemot savus klientus? Var jau nosaukt to busu jebkādā vārdā, paaugstināts komforts vai nē, bet ja attieksme ir palikusi tā pati iepriekšējā? Tas ir jautājums ne tikai Rīgas mikroautobusu satiksmei, bet arī Rīgas Satiksmei, Rīgas Domei un tās Satiksmes departamentam, uz kuru es gaidīšu atbildi pēc iespējas ātrāk.
Rīgas Satiksme
R
Konkrētā pasažieru sūdzība ir nosūtīta Rīgas mikroautobusu satiksmei izskatīšanai un atbildes sniegšanai, jo viņi, kā privātfirma, pati ir atbildīga par informāciju, kura izvietota gan uz minibusiem, gan arī minibusu iekšpusē. Tāpat pašu minibusu iepirkumu ir veikuši viņi paši. Kas attiecas uz reisu izpildi, tad tie ir jāizpilda pēc tiem sarakstiem, kuri ir Rīgas satiksmes mājas lapā. Ja tas netiek veikts, tas tiek uzskatīts par līguma neievērošanu un ir traktējams kā juridisks pārkāpums. Rīgas Satiksme
  • 1
  • 0
Druvis
D
Galvenā doma RD jauy bija izjaukt brīvo tirgu un izveidot monopolu sab. transporta novirzienā, kas saucas pārvadājumi ar mikroautobusiem. Tāpat arī palielināt ienākumus Domes kasē un valsts kasē no šiem pārvadājumiem. Rūpes par cilvēkiem, kam šāds pārvadājuma pakalpojums nepieciešams ir pēdējā vietā.
Kriksis
K
Nav jau vairs mums, Lizelote, Eko, bet gan DMK busi... Reizēm drausmīgi sagrabējuši un reizēm arī brauc traki, izmantoju reti, tikai, ja brīvdienās braucu. Nupat svētdien iekāpu un nezināju, kur sēsties, visi sēdekļi pleķaini, bet, taisnība, citu busu tobrīd nebija. Ar balti zilajiem tā arī nav sanācis braukt, jo ikdienā jābrauc ar autobusu un tramvaju - mēnešbiļete tomēr traki dārga un tajā mikriņā neder...
!!!!!
!
Toties tas buss bija! Kāda jēga no "paaugstināta konforta" busa, ja tas nekursē pēc sarksta? Cilvēki gaida, bet busa nav. Zvana uz Rīgas satiksmi, kur laipna tante atbild, ka pēc saraksta jābūtu tikos un tikos, kad saka, ka nev ne šī, ne bija iepriekšējais, tad neko nevar paskaidrot.
  • 4
  • 1
Lizelote
L
Kamēr RS mikriņi nebrauks biežāk tikmēr brauks citi ... Domāju, ka RS vadība to ļoti labi saprot, bet tā kā nevar nodrošināt pietiekami biežu savu mikroautobusus kursēšanu, tad ķēmojas ar draudiem ... Es pati esmu gaidījusi 24. autobusu vai 224. mikroautobusus pēc 18-iem vairāk kā 40 minūtes un pa to laiku protams aizbrauca arī 4 vai 5 Eko busi (t.s. nelegālie). Un visi bija pilni. Kas liedz Rīgas satiksmei arī sūtīt šai noslogotajā laikā vairāk mikroautobusu, lai tie visi būtu pilni? Vai tiešām viņi iedomājas, ka pasažieri stāvēs un gaidīs pārpildītu autobusu vai mikroautobusu, kurš nepietur, jo ir jau pilns un principiāli nekāps jebkurā citā - legālā vai nelegālā - busā? Rīgas Domei pienāktos anulēt iepirkuma konkursa rezultātus, ja jau Rīgas satiksme nespēj nodrošināt solīto satiksmes intensitāti.
janka
j
Ko ver bļaut par zaudējumiem ja vienkārši nebrauc ???
  • 7
  • 0
A
A
Mikroautobusu pārvadājumus veic privāts uzņēmums. Tie nav RS pārvadājumi
  • 5
  • 1
Dr.xy
D
Cien.Lizelote, Rigas dome ir SC / Vienota Launuma Imperija & GKR & Bela Rus,un Rigas Satiksme ir SC barotuve,tatad so pretvalstisko apvinibu merkis NAV kaut ko uzlabot,bet gan iznicinat.
  • 14
  • 7

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas