Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā -2 °C
Apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Rīgas satiksme sākusi aktīvāku cīņu ar bezbiļetniekiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Pičuks
P
Domāju, ka, strādājot uzņēmumā, ir labas iespējas redzēt tā darbību no malas. Kas tur slikts, ja darbinieki izsakās kritiski?
ss
s
Rudai kaķei, ko tad tu vecā žurka strādā "Rīgas satiksmē" ja tur tk slikti, pati jau laikam tā zagle vien esi, jeb tev naļauj un tāpēc tā apliec savu uzņēmumu. Kauns!
rudā kaķe
r
Esmu nostrādājusi RS 6 gadus un, kā strādā kontrole, zinu perfekti. Tas, ka viņi ņem kukuļus, ir fakts- ņēma arī no konduktoriem un pēc tam tantes varēja taisīt vecās biļetes kaut cauru dienu. Ļoti labi zināms, ka kontrolieri paši vilto dažāda tipa apliecības, lai pēc tam tās pārdotu gribošiem cilvēkiem. Visa šī suga ir iznīdējama un izraujama līdz ar saknēm. Liela daļa tur ir tādi, kas varētu vienīgi grāvjus rakt, ne ar cilvēkiem strādāt. Rupji, prasti, izlaidušies, ja salīdzina ar jebkuru citu civilizētu valsti, vienkārši pretīgi. RS vispār ir paraugs tam, kādai nevajadzētu būt iestādei.
xxxxxxxxxxxxxxxxx
x
kauninat, blaut, kritizet..................tas pec mana uzskata vecas metodes............civilizeta sabiedriba sak runu ar please vai sorry un tad turnina, tapec jau tas izklausas pec riesanas ka pirmais neseko sorry bet........................un tiesi krizes laika jus sakat izvirzit lielakas prasibas.................
Человек
Ч
Ну вас на.., стараюсь не ездить в автобусе, чтобы не чувствовать себя, как в гулаге или Саласпилсе.
Gāga
G
manuprāt, ir ļotipareizi, ka sodu papildina skaļa kaunināšana, jo tā, iespējams, atturēs no līdzīgas rīcības nākamajā reizē. raugoties uz bezbiļetnieku bariem, kas ir vienkārši nekaunīgi, šķiet, ka ar kaunināšanu vien ir par maz, vajadzētu piespiedu darbus piespriest. Vakar trolejbusā nevarēja iekāpt cilvēki, tik pilns tas bija, bet no tiem, kas brauca, vismaz 15 cilvēkiem biļetes nebija.
Mantrausis
M
Ir pieņemami un saprotami, ka biļetes kontrolē. BET - vai Jaunups man nav paskaidrot: Kā, apturot autobusu vai trolejbusu starp pieturām un to tīši kavējot, kontrole ievēro sabiedrības intereses un samērīgumu? Tas, manuprāt, ir precīzs piemers, kā dažu personu intereses tiek novertētas augstāk par pasažieriem... Kas tad ir vairāk: RS darbinieku, kontrolieru vai pasažieru? Kam šīs "pauzes" traucē? Ar ko tas ir argumentēts? Kāpēc kontrole nevar braukt kā senāk busā, bet nez kālab tiek kavēti pasažieri? {Ja kāds vēlas atbildēt, lūdzu, ne Bērziņu, ne Prauliņu vai ko tādu!}
bush
b
Mani pavisam godīgi noķēra 23. autobusā. Biju aizmirsis biļeti un bija žēl šoferim pārmaksāt 15 santīmus. Rezultātā samaksāju trīs latus. Nezināju, ka sodā ietilpst arī skaļa kaunināšana pa visu autobusu, bet laikam jau kontrolieriem dzīve nav pārāk viegla.
oiks
o
Nezinu, kā, bet kamēr pērku talonu 20 braucieniem, regulāri ietaupu 5 ls mēnesī, nemaz nezināju, ka ar mēnešbiļeti visu laiku biju pārmaksājis (bet tad nedomāju par biļeti). Ieviešot katrreiz atzīmejamu talonu - transports no manis nesaņem 5 ls mēnesī. Gadā 125 ls. Paši vainīgi. Nevajadzētu atzīmēties, būtu pelnījuši. Ietaupījums. Otrs, nesaprotu šo retoriku, cīnīties, izskaust, johaidī, kāpēc man jājūtas kā noziedzniekam, likumpārkāpējam, kad man uzbrūk no katra stūra. Ja par mani rūpējas, es atmaksāju ar to pašu, īpaši slēdzot līgumus (pērkot biļetes) ar TTT un kādām tur pārvaldēm. Un gribu justies, ka neesmu noziedzies. Bet ja kontrole ierodas ar policiju un stekiem, man kauns klausīties citās valodās par "cietumu valsti". Es jau saprotu, ka nav diezcik labi, bet tādu tēlu jau nu kultivēt nevajadzētu.
tanne
t
Jā, 3.autobusā visi reģistrējas, tāpēc liels bija mans pārsteigums, ka tas nenotiek tramvajā. Tāpēc arī tur vizinās bomži utt. Un no tādiem neko nepaņems arī kontrolieri. Ja nu vienīgi izsēdinās, lai pārējie var elpot. Mani vairāk pārsteidz, ka nereģistrējas nebūt nabadzīga izskata cilvēki, lai gan varbūt izskats ir maldīgs, bet tad nu tiešām var pārvietoties kājām. No Ilģuciema caur Ķīpsalu līdz centram nav tik traki.
x
x
Piekrītu, ka ir cilvēki, kuri biļeti registrē tikai, pamanot kontroli. Tomēr arī kontrolieri lielākoties uzvedas kā zvēri - ir gadījies, ka tūlīt pēc iekāpšanas, burtiski pēc pāris sekundēm, autobusu apstādina kontrolieri, un šajā laikā tik tikko bija iespējams pagūt registrēt biļeti, bet iekāpusī kontrole pieprasa maksāt sodu (lai gan biļete BIJA registrēta, un nekad nav braukts bez biļetes). Kontrolei derētu nebūt tik zvērīgai un ņemt vērā, ka, piemēram, ziemā, stundu gaidot RS izkritušos autobusus, cilvēks var būt pārsalis tā, ka rokas nevar pakustināt, lai atrastu biļeti (arī tā ir gadījies). Un nekur nav noteikts laiks, kurā jāregistrē biļeti - nedrīkst uzbrukt cilvēkam 3 s pēc iekāpšanas, ja pa šo laiku fiziski nav bijis iespējams registrēt biļeti. Bet, diemžēl, tieši uz to arī kontrolieri mēdz iziet. Tas nav attaisnojums zaķiem, taču godīgam maksātājam ir ļoti apvainojoši nokļūt tādās situācijās.
Jautājums
J
A ko kontrole var izdarīt cilvēkam, kurš pasaka, ka viņam nav naudas? Pareizi, pilnīgi neko!
Bezdievis
B
Ieteikums visiem - kamēr laiks nav galīgi sabojājies, brauciet vairāk ar divriteni. Nav jāspiežas kā siļķēm bundžā, nav jāgaida pieturā, nav jāstreso par sastrēgumiem. Galu galā - var feini izvizināties un galā nonākt pat ātrāk nekā sab.transp. Bez makas un vēl nedaudz pasportojot, un izvēdinot galvu pirms vai pēc darba/mācību iestādes. Vienīgā problēma - bieži nav kur droši novietot savu divriteni.
Bezdievis
B
To Ekonomists - vēl jo projām ir tādi kadri kuriem nav mobīlā, vai arī kuri izliksies ka nav mobīlā. Otrkārt - ja arī ir mobīlais, tad visiem reizē būs beidzies kredītiņš. To tanne 11:32 - nezinu kā 5.tramvajā, bet es iekāpjot 6. vai 3. autobusā redzu ka visi, kas iekāpj reizē ar mani - nopīkstina tos e-talonus. Un tiem, kam liekas ka kontrolieri reti parādās, ieteikšu vairāk pabraukāt. Katru otro reizi, kad braucu uz Iļģuciemu, ir kontrole. Citos maršrutos varbūt mazāk. "Par saudzības termiņu" - nekādu saudzības termiņu neesmu manījis. Kaut vai Iļģciema variantā. Katrā otrajā reizē apstādina transportlīdzekli, iebrūk bars kontrolieru un pret pasažieriem uzvedas kā pret potenciālajiem noziedzniekiem. Interesanti, kas tas būs nesaudzības termiņš? Būs kontrole katrā reizē? Varbūt uzreiz ierēķināt transportlīdzekļa maršrutā kavējumu?
Pexis
P
1. Neviens nav atcēlis atlaides skolēniem Rīgā. Valdības lēmums attiecas tikai uz starppilsētu transporta atladēm. 2. Zaķu joprojām ir daudz, kontroli neesmu redzējis vismaz mēnesi. 3. Netiek kontrolēts transports sākot no 21.00 vakarā - tas ir pilns, biļeti pērk labi ja puse un kontroles nav..... 4. Lai nebūtu jādotē Rīgas Satiksme, braucējus vajadzētu laist iekšā tikai pa pirmajām durvīm un attiecīgi tur tad arī vadītājam redzot tiek reģistrēts E-talons vai nopirkta biļete. Katrā transportā pietiktu ar vienu kontrolverķi. Transports gan kustētos lēnāk, taču ekonomiskais efekts būtu pārsteidzošs - domāju ap 25% no naudiņas šobrīd aiztek RS garām

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas