Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā -2 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

RS: neierobežota braucienu skaita mēnešbiļete pasažieriem netīk; jaunās biļetes nebūs no 1.marta

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Berta
B
Tātad, ja mēnesī ir 23 vai tikai 22 darba dienas, tad es katru dienu varu braukt tikai 2,8 vai attiecīgi 2,9 reizes. Kā to saprast, ja man uz darbu un no darba ir jāpārsēžas no 2. tramvaja uz 6. vai 11.- to, lai aizbrauktu no Ormaņu ielas līdz "Bērnu pasaulei" -? Ja agrāk bija normāla garuma maršruti, piemēram - kādreiz 2. tramvajs brauca no Zasulauka līdz Čiekurkalnam (, vēlāk gan parādījās tāds 8. tramvaja maršruts, ar kuru sākotnēji varēja braukt pa Maskavas ielu līdz Lubānas ielas sākumam, bet vēlāk šo maršrutu izmainīja, un varēja 1 x stundā braukt no Zasulauka līdz Mežaparkam), tad tagad, piedodiet, - KĀ BRAUKT 2,8 reizes - šajos visos uz pusēm pārdalītajos maršrutos? Tas pats ar 1. , 3. , 4. un 6. maršrutiem - KAM ir IZDEVĪGA maršrutu sadalīšana??? Ja maršruti nebūtu sadalīti, tad viss būtu tā, kā vajag. Kāpēc 6. maršrutam ir "norauta aste" 2 pieturu garumā (- no Operas līdz Anatomikumam pie Eksporta ielas un Elizabetes ielas sākuma) ? Pilnīgs idiotu bars strādā tajā "Rīgas satiksmē", kuri domā tikai par savām vairākus tūkstošus mēnesī saņemamajām algām! Par ko viņiem tādas algas?
Mija15
M
'Mēnešbiļete jau tieši ir domāta neierobežotam braucienu skaitam mēneša laikā! Ja braucienu skaits ir ierobežots, tad tā nav mēnešbiļete, bet parasts e-talons, uz kura uzliktas 5-10-20-vairāk biļetes!
.
.
Ja Zaržeckis uzskata, ka RS labi strādā, tad vispār nav ko teikt. Neviens RS darbinieks , ar ko iznāk saskarties - transporta vadītāji, kas brauc kā ar malkas vezumu, kontrolieri, kas reizēm paši nesaprot, kas viņiem ir un kas nav jādara, arī visu šo dārgo, bet mantrausīgo un nekaunīgo slikti darbojošos jauninājumu ieviesēji - nevar lepoties, ka viņš labi strādā.
tupenis
t
«Cilvēks var sajaukt, piemēram, lietus laikā iekāpjot tramvajā - kurā viņš iekāpis,» WTF :D
Elizabete
E
Stulbi, ka par RS un mēnešbiļetēm lemj tādi Zaržecki, kas paši nekad nelieto sabiedrisko transportu. Kamēr āži būs pār dārzniekiem, nav ko gaidīt kādus uzlabojumus.
yahoo
y
RS ir uznjemums kas nav paredzeets pelnjas gushanai ! uznjemumam jaiet pa 0 protams ta lai netraucētu attīstībai. Bet uz doto brīdi izskatas ka kungi nodarbojās ar kabatas piesishanu! Un acim redzot ari rigas dome atbalsta shadu ricibu. iespejams ka caur sho uznjemumu kads RD sanjem naudas savam partijam vai savam gimeneem. Ta pat ir skaidrs ka deģenerati valda. Bija laba dziesma viibori viibori kandidati piidari !
inka
i
neērtības tiešām ir tajā, ka cilvēkam ar mēneša biļeti visu laiku tā jāreģistrē, redz, ja nenoreģistrē, tad skaitās, ka brauc par zaķi! Tas taču ir apsurda augstākais punkts! Pašažieri nav ieinteresēti ierobežotā braucienu skaitā!!!! Nav un nebūs! Tāpēc jau tā ir mēneša biļete, lai brauktu neierobežoti. nevajag izdomāt muļķības, lai tik attaisnotu savus ieguldījumus un vēlmi kontrolēt pasažieru pārvietošanās paradumus.
Es
E
Idioti!!!
jautrais
j
... jā, izlasot rakstu saproti...cik daudz aprobežotu cilvēku ir vadošos amatos...
Viesulis
V
Tā sen nebiju smējies - cilvēkiem, redz, neapmierina neierobežots braucienu skaits, tādēļ ir jānosaka ierobežojumi! Laikam aptauja notika RS bosu kabinetos pie konjaka glāzītes!? Kur vēl stulbāka argumentācija!!!!!!
Tāuntā
T
Pēc darbaļaužu velēšanās mēnešbiļetes status mēnešbiļetei ieviests netiks.
...
.
...Kā saka - ko uz ogām vinnē, to uz sēnēm zaudē... ...ir aizdomas,ka kečups ir pie visa vainīgs...pat zinu,kur to ražo!!!...bet sēnītes cik gardas... ...un šīs ogu suliņas-kā tās veldzē...LV produktiņi no austrumiem...beigās vēl proletariāta diktatūra 21.gadsimtā ...mazas halucinācijas no RD un RS un konservu ražotnes ...tādas aptaujas un rezultāti...
Ella
E
Tikko biju Zagrebā (Horvātija), it kā nav nekādi "dziļie Rietumi" un arī tur korupciju un iedzīvošanos pārmet katram otrajam pie varas esošajam, bet par vienreizējo biļeti aptuveni 80 sant. vērtībā: 1) zemās grīdas tramvaji, krietni labāki - klusāki, plašāki un ātrāki - par mūsu ; 2) e-talonu sistēma ērtāka - ar lielu skārienjutīgo displeju; vienam aparātam (priekšā esošam) - lejasdaļā kompostrēšanas atvere, ja, piemēram, esat tūrists un braucat ar vienreizlietojamām mazajām biļetītēm, kuras joprojām var nopirkt kioskos; 3) katra biļete derīga 1,5 h (maini maršrutus cik gribi, piemēram, no rīta un vakarā lai brauktu uz darbu); 4) centra ietvaros (apmēram 4 pieturu radiusā) var braukt vispār par brīvu!!!! Pie tādiem bonusiem, manuprāt, 80 sant.vienreizejai biļetei ir adekvāti - var skaidri redzēt, par ko tiek maksāts. Mūsu gadījumā - zaudējumi lieli, tik lieli, bet bet cena teju tāda pati par daudz švakāku servisu. Krāpj mūs visus, nez kāpēc Betmenu pārītis - U.+Š. šamējos neprotas izdzenāt
A.
A
Piekrītu ābolītim - problēmas sakne ir tajā, ka superīgā sistēmā neatpazīst maršruta sakritības robežas. Tā nav pasažieru problēma, bet RS. Vienīgais sīkais čakars ir tas, ka pirmo reizi vajag braukt pamatā, bet visādi citādi - ļoti ērti, jo vismaz man sanāk, ka visbiežāk brauc ne-pamata maršruts un tad man biļete nav jāvalidē un varu doties pa taisno uz kādu no brīvajām sēdvietām :))) Bet rakstā pieminētie argumenti norāda uz uzskatu, ka pasažieri ir idioti. + diez pati RS ņem vērā, ka 80% no maniem braucieniem neieskaitās viņu statistikā? Viņi tač` apgalvoja, ka arī mēneškartiņas ir jāvalidē tikai un vienīgi statistikas dēļ. (Man ļoti patīk šī ziema, bet no otras puses nevaru sagaidīt, kad varēšu vilkt velo ārā :))
Lelle
L
AICINU RĪDZINIEKUS UZ NEVARDARBĪGU PRETOŠANOS-VIENKĀRŠI NEPIRKT TALONUS UN BIĻETES, BET VISIEM BRAUKT PAR BRĪVU UN LAI IET TIE KONTROLIERI IESKRIETIES !!! TIKAI TAS IR JĀDARA MASVEIDĀ, NEVIS INDIVIDUĀLI. ORGANIZĒJAMIES, TAUTA!!! Kamēr mēs paši nesāksim šitiem kretīniem pretoties, tikmēr nekas te nemainīsies.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas