Saskaņā ar nolikumu, pretendentiem piedāvājumā jāiekļauj reklāmas idejas izklāsts, kampaņas sauklis angļu valodā un reklāmas materiālu paraugi. Reklāmas kampaņā jāiekļauj informācija par kultūras piedāvājumu, gastronomiju, iepirkšanās iespējām, SPA piedāvājumu, kā arī arhitektūru un dizainu. Tāpat pretendentiem jāsniedz redzējums par to, kā tiks nodrošināta reklāmas adaptācija minētajās 11 valstīs.
Piedāvājumi jāiesniedz līdz šī gada 29.martam.
Šis ir trešais iepirkumu konkurss, ko LIVE RĪGA kampaņas nodrošināšanai izsludinājis Rīgas Tūrisma attīstības birojs. Jau ziņots, ka ziemas reklāmas kampaņas izstrādātājs tā arī netika atklāts, norādot, ka kampaņas izstrādi finansējusi aviokompānija airBaltic, kurai nav pienākums atklāt savus sadarbības partnerus.