Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Ceturtdiena, 28. novembris
Rita, Olita, Vita

Zemās grīdas tramvajs – Rīgā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
...
.
Spanija esot redzeju tiesham zemo gridas tramvaju.Murcija Shis liekas tads aizvesturisks par tur redzeto. Strpcitu,tur tramvajs bija bez maksas. Zemas gridas,erts un bez skanjas.
monitors
m
Latvija neatbilst klasiskai valstij. Ja Rietumu veikalos veikals uzcenojumu lupatām uzliek 10-25 %, tad Latvijā bieži gadās arī 100% uzcenojums un vairāk. Vienā veikalā ķīniešu ražotā šlipse maksā 1,5Ls, otrā - tieši tāda pati šlipse maksā 15 Ls.-------Uzcenojums ir pavisam cita kategorija, ar otkatu tai nav nekā kopīga. uzcenojums ir likumīgs, tas nodrošina uzņēmuma lielāku peļņu, otkats ir nelegāls, jo to saņem privāpersonas uz valsts rēķina.. Otkatu pārmērīgi neceļ, lai iepirkuma konkursā piedāvātā cena nebūtu pārāk liela salīdzinājumā ar citiem piedāvājumiem, lai to varētu nemanāmi pārskaitīt otkatu reklāmas prezentācijas utt. izdevumos.
ZT
Z
Bet tomēr nepatīkami,ka Latvija nevar pati ražot tramvajus,kautvai sadardojoties ar čehiem,vismaz būtu lētāk un nodokl;i no algām paliktu Latvijā.Būtu arī vietējie specialisti ar pieredzi nākotnei.
Ādolfs
Ā
Ko jūs visi spiedzat-''zemā grīda,zemā grīda''...Jēga no šiem vagoniem ir tikai tad, ja pieturvietās ir īpašas platformas, kuras izlīdzina augstuma starpību. Kr. Barona ielas vidū tādas platformas izbūvēt nav iespējams un tāpēc invalīds ratiņos tāpat vagonā bez citu palīdzības neieripināsies.
Bezdievis
B
Latvija neatbilst klasiskai valstij. Ja Rietumu veikalos veikals uzcenojumu lupatām uzliek 10-25 %, tad Latvijā bieži gadās arī 100% uzcenojums un vairāk. Vienā veikalā ķīniešu ražotā šlipse maksā 1,5Ls, otrā - tieši tāda pati šlipse maksā 15 Ls. Nemaz nerunājot par "outlet" veikaliem u.t.t. Tas pats ar "otkatiem", tie var būt 5% apjomā, bet LV gadījumā arī var gadīties 100% apjomā un vairāk. Salīdzināsim kaut vai ar kaimiņvalstīm. cik gan bieži nav gadījies, ka pie mums konkursā vinnē piedāvājums, kurš kaimiņvalstīs tiek realizēts par 2x mazāku cenu.
monitors
m
to "monitors" - visticamāk gan ka nav runa par pašizmaksu, jo dati par pašizmaksu ir ļoti slepeni. -----Pareizi, dati par pašizmaksu ir slepeni tādēļ figurē termins "ocenočnaja stoimostj", resp. kā mēs domājam, cik tas tramvajs varētu izmaksāt uzņēmumam. Par to arī ir runa. Bet kāds ir tas jaunais modelis, kurš ir lētāks par 100000 USD, to mēs nezinām, vai nu tas ir īsāks vai mazāks, vai arī tajā mazāk sēdvietu un tā joprojām.
monitors
m
Un ir jābūt ļoti naivam, lai domātu ka pie 184 100 LVL, tie 1 643 190,40 aiziet par transportēšanu, nodokļiem u.t.t. :D------------------------------------------------------- M īļais cilvēk, klasiskais otkats ir 10% no darījuma summas. Daimler darījumā tas bija ap 7%, kā pats Daimlers norādīja Kolumbijas pagabala federālajai tiesai. Krievijā otkata summa Daimleram bijusi vēl mazāka. Otkats, kas ir pāri par 50% no sākotnējās cenas ir nebijusi lieta. Es neizslēdzu otkatus, bet tie pazīst samērīguma principu.
speķis
s
Neuztraucieties, to naudiņu mēs atpelnīsim palielinot biļešu cenu!
?
?
Kur Riigas karogaa ir melna kraasa, aazi ?
umka
u
Oi, kādi otkati ir saņemti par šo darījumu!
umka
u
Kādu atbilstību tad tie LOHI vērtēs! Cik saprotu jauns tramvajs ir, un paliek jauns tramvajs.
hold
h
Paldies par iespēju braukt ar šādu tramvaju. Ceru, ka itin drīz visa Rīgas (Liepājas, Daugavpils) tramvaju satiksme tiks pārorientēta uz šiem zemās grīdas tramvajiem... un pēc tam vilcieni (eh, sapnis...). Man tiešām ļoti žēl gan māmiņas ar bērnu ratiņiem, gan invalīdus, gan cilvēkus ar kustību traucējumiem, kuri nevar izmantot esošos tramvajus, ja vien kāds nepalīdz iekāpt/izkāpt (ieripot/izripot). Šiem cilvēkiem gandrīz vienmēr nākas būt atkarīgiem no citu palīdzības, bet šī ir iespēja pārvietoties gana patstāvīgi. Forši!
Bezdievis
B
to "? 19:57". Vai maz zini kāds izskatās Rīgas karogs? Kad uzzināsi, tad arī daleks kāpēc tādās krāsās. to "monitors" - visticamāk gan ka nav runa par pašizmaksu, jo dati par pašizmaksu ir ļoti slepeni. Tāpat kā pērkot jaunu autiņu, to diktē tirgus cena. Un ir jābūt ļoti naivam, lai domātu ka pie 184 100 LVL, tie 1 643 190,40 aiziet par transportēšanu, nodokļiem u.t.t. :D Drīzāk jau izskatās ka Šlesakovs un Co turpina ar "gāzi grīdā" izlaupīt Latviju. Un viņu apstādināt ir grūti - buldozers tak!
Elīna
E
Lieliski, ka Rīgā beidzot būs zemās grīdas tramvaji. Tie ne tikai "smuki izskatās", bet ir pavisam pamatota un normāla parādība sabiedrībā, kurā ir veci cilvēki, peronas ar kustību ierobežojumiem, kā arī mammas un/vai tēti ar bērniem ratiņos. Jā, varu piekrist, ka LV ekonomikai daudz "veselīgāk" būtu bijis, ja jaunie tremvaji būtu ražoti pašu mājās, tomēr tas nekādi nemazina to funkcionālo nepieciešamību būt Rīgas ielās.
?
?
Kaapeec viss Riigas sabiedriskais transports Igaunu karoga krasaas ? Atkal Rigas dizaineriem un maaksliniekiem paraak maz talanta.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Briest eksāmenu reforma

Centralizēto eksāmenu kārtību vēlas pārskatīt, šoreiz – samazinot to skaitu.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas