Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -2 °C
Skaidrs
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Dimants: Vai LTV un LR var atteikties no reklāmas?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Pēcis
P
Ja skatos LTV,kā nak reklāma, tā pareju uz citu ,kanālu piem.TVCI.Ja nebūs reklāmas,tas būs mans kanāls.Ja būs,tad nebūs.Neļauj noskatīties"Tās dullās Paulīnes dēļ",pat tur paspēj iegrūst reklāmu.
dimantu miskastē!
d
Nez vai ir kāds LTV skatītājs, kam bezgalīgās reklāmas un pašreklāmas neizraisa nepārvaramu riebumu ?
Realitāte
R
Ieguvējs būs vel vairāk MTG, varēs vel vairāk kropļot reklāmas tirgu, vel vairāk izvietot reklāmas savos kanālos, vienvārdsaakot televīzija pārtaps tikai par reklāmas gūzmu Latvijā!
WET
W
Pirmkārt, igauņi imho šo eksperimentu atzina par neveiksmīgu un atgriezās pie normālas valsts mediju darbības reklāmas tirgū. Otrkārt, es neredzu nekādus ieguvumus, ja sabiedriskais medijs no tirgus aizies. GRP sekunde kļūs dārgāka un tas vienalga neizglābs mūs no nebeidzamām skropstu tušu reklāmām MTG ēterā. Viss beigsies ar to, ka tā paša reach sasniegšana būs dārgāka un galu galā mēs Drogās par to pašu šampūnu vai matu laku maksāsim vairāk. Vienīgais ieguvējs no tā visa būs MTG. Vai es par to balsoju? Sorry - nē. Cita lieta - nupat patiešām prasītos nopietna valsts dotācijas pielietojuma izvētīšana, jo šobrīd tas pats LTV uzvedas tirgū kā zilonis trauku veikalā. Bet tas ir cits stāsts.
IMHO
I
"Bet sabiedriskie mediji paši nopelna ceturto piekto daļu no sava budžeta..Ja sabiedriskie mediji reklāmas tirgu pamet, ir tikai divas iespējas - vāji, margināli sabiedriskie mediji, kas pastāv "ķeksīša pēc"...." . Shausmas :) Irādās, visa PSRS propogandas mašīna sabiedriskajos mēdijos bija "vāji magināla" un pastāvēja ķeksīša pēc... :) . "Otrkārt, reklāmas tirgus pamešana nevar notikt bez sabiedrisko mediju reformas, ko sauc par vienota Latvijas Sabiedriskā medija (LSM) izveidi..." . Kāpēc? LSM izmaksas lēšamas uz 90 miljoniem. Ja nemaldos, kopējais Latvijas sabiedrisko mēdiju budžets ir aptuveni 20 miljoni? Tātad, pēc aiziešanas no reklāmas tirgus pietrūks kādi 4-5 miljoni? jautājums visiem - vai tiešām šie 4-5 miljoni ir vairāk, nekā prasītie 90 miljoni vienotajam sabiedriskajam mēdijam? :)
docents
d
Latvijas lielākā nelaime - stulbuma ir daudz par daudz. Spožs stulbuma piemērs bija, kad ar garām kretīniskām reklāmām pārtrauca Saeimas deputātu kandidātu debates. Cienījamiem kandidātiem un daudzajiem skatītājiem bija pazemojoši jāgaida, kamēr izrādīs tās apriebušās reklāmmuļķības (piemēram, "mokošo vēdera izeju").
Nē reklāmai LTV!
N
Kopš Beltes atnākšanas tās ir pazemojoši par daudz un pa vidu pat analītiskiem raidījumiem
LTV vajadzētu atteikties no pārmērī
L
Tā jau kļūst nebaudāma!
IVARS BIETE
I
REKLAMAS BAUDITAJS-PAGATNES FORMA??? TIK SAPI.-TAS SMADZENES! BAUDITAJS! UN PIE TAM REKLAMAS
  • 0
  • 0
apriebies Ēlertes ieliktnītis
a
Steidzami šo Dimantu izspaidīt pie Kaimiņa suņu būdā!
  • 2
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Koalīcija brīdināta par "restartu"

Nervozitāte par to, ka dažiem valdības ministriem drīz nāksies mainīt nodarbošanos, šonedēļ Saeimā un valdības namā sasniedza jaunu pakāpi. Ministru prezidente Evika Siliņa (JV) sarunā ar koalī...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē