Jāuzsver, ka ES un Ukrainas Asociācijas nolīgums un brīvās tirdzniecības nolīgums nolīgums netiks mainīts, neskatoties uz provizoriskā īstenošanas iespējamo atlikšanu līdz 2015. gada beigām.
Pirmo reizi Parlamenta dokumentā ir skaidri teikts - kontrakts par Mistral tipa karakuģu piegādi Krievijai neatbilst ES rīcības kodeksam par ieroču eksportu un ES kopējiem noteikumiem par militāru tehnoloģiju un ekipējuma eksporta kontroli.
Par šo normu nācās pacīnīties ar Parlamenta deputātiem no Francijas un dažām citām valstīm - tāpat kā par aicinājumu pilnība pārtraukt South Stream gāzes vada būvi. Dažiem kolēģiem joprojām nav skaidrs, ka Eiropa nedrīkst pati pārdot Putinam to virvi, kurā viņš jau drīz pacentīsies Eiropu pakārt.
Tādēļ jāpieņem skaidri noteiktus indikatorus, kuru ievērošana ļautu apturēt vai atcelt sankcijas pret Krieviju. Savukārt "pretsankciju" ietekmes mazināšanai jāizskata iespējas izmantot arī tos ES līdzekļus, kas nav paredzēti lauksaimniecībai.
Parlamenta rezolūcijā uzsvērts, ka ES un NATO dalībvalstis divpusēju attiecību līmenī var Ukrainai piegādāt tās drošībai un aizsardzībai vajadzīgos ieročus, tehniku un tehnoloģijas un ka nākotnē Ukrainai ir visas tiesības kandidēt uz ES dalībvalsts statusu.