Juris Liepiņš secina, ka galvenais darījuma mērķis ir tieši tirgus palielināšana un šajā gadījumā situāciju nedrīkst skatīt tikai Latvijas kontekstā.
Saskaņā ar 2011. gada reklāmas tirgus datiem, Baltijas TV reklāmas tirgus sastādīja nedaudz vairāk kā 100 miljonus eiro. Ja tajā laikā būtu realizēts MTG grupas darījums ar LNT, tad koncerna TV tirgus daļa Baltijā būtu aptuveni 50% . Domājams, ka šobrīd šie dati ir ļoti līdzīgi un tas liecina tikai par vienu, - ja Konkurences padome TV3 un LNT darījumu apstiprinās, MTG grupa iebetonēs jau tā savu esošo dominējošo stāvokli Baltijas valstīs.
"Šobrīd reklāmas tirgū situācija ir ļoti komplicēta ieņēmumu krituma dēļ. Līdz ar to pēc tam, kad Konkurences padome darījumu apstiprinās, var tikt palielināts komerctelevīziju reklāmas budžets. Tas var tikt panākts atsevišķu nosacījumu gadījumā, kurus var pieprasīt reklāmas devējs klientam. Kā arī zaudējumu samazināšana var tikt risināta nevis samazinot administratīvos izdevumus, bet gan palielinot reklāmas cenas. Visticamāk uz citu mediju rēķina," uzskata J. Liepiņš.
Viņš prognozē, ka līdz ar šo darījumu pieaugs arī reklāmu skaits televīzijā. Kas gala patērētājam nozīmē garākas reklāmas pauzes, bet atvērts paliek jautājums kā reklāmas daudzums ietekmēs reklāmas efektivitāti?
Šobrīd Reklāmas asociācija ir iesniegusi Konkurences padomei savus ieteikumus, kas ir jāņem vērā izvērtējot šo TV3 darījumu, iegādājoties LNT.