Piemēram, KP lēmumā teikts, ka apvienošanās dalībnieki, attiecībā pret reklāmdevējiem, nedrīkst savas programmu pakas sasaistīt. Piemēram, ja reklāma tiek ievietota LNT programmu grupā, reklāmdevējam nedrīkst uzspiest šīs reklāmas ievietošanu arī citos MTG kanālos, tostarp Igaunijā un Lietuvā. MTG cenas izmaiņas pārbaudītu starptautiska audita kompānija.
Acīmredzami risinājums ir interesants reklāmas izcenojumu jautājumos. Apvienošanās dalībniekiem ir liegts paaugstināt reklāmas raidlaika cenas kanālos TV3, TV6 un 3+ vismaz līdz 2012. gada beigām, bet, ja līgums ar kādu reklāmdevēju ir spēkā ilgāk, tad līdz šī līguma termiņa beigām.
Savukārt pēc 2012. gada reklāmas cenu drīkst palielināt ne vairāk kā par gada inflācijas koeficientu. J. Liepiņš vērš uzmanību faktam, kaLNT grupas kanāliem šāda aizlieguma nav, kas liecina, ka padome ir vēlējusies motivēt TV3 nekavējoties ieguldīt LNT programmās, tādejādi dodot iespēju atpelnīt investīcijas ar LNT grupas izaugsmes palīdzību.
Redzēsim vai šāds risinājums ir pieņemams MTG biznesa plāna realizācijai. Domājams, ka MTG ļoti nopietni apsvērs KP nosacījumus, jo tie nesola ātru investīciju atdevi.
Tajā laikā faktam, ka reklāmas devējiem saglabāsies brīva izvēle, kurā kanālā izvietot savu reklāmu, būs pozitīvs efekts, pirmkārt, uz reklāmas efektivitāti, jo reklāmas pauzes nebūs tik ļoti piesātinātas - tātad pašas reklāmas būs pamanāmākas. Būtisks faktors, ka ir ņemts vērā ne tikai Latvijas reklāmas tirgus, bet Baltija kopumā, novēršot iespēju medijam diktēt savus reklāmas izvietošanas noteikumus."