Viņš uzskata, ka līgums ar SIA Vitronic Baltica ir jālauž, jo "tā ir ņirgāšanās", uzstādot tikai pārvietojamos fotoradarus. Viņš norādīja uz kaimiņvalstu pieredzi - Lietuvā ir četri pārvietojamie fotoradari un 140 stacionārie. Kaimiņvalstīs fotoradarus novieto "melnajos punktos". "Pie mums ir 38 pārvietojamie, bet neviens stacionārais vēl nav redzēts," piebilda bijušais Valsts policijas priekšnieks. "Var stāstīt Zivtiņš [Edmunds, Valsts policijas Prevencijas pārvaldes priekšnieks - red.], ka šādi cīnās par satiksmes drošības uzlabošanu, bet tagad tā kļuvusi tikai par naudas pelnīšanu. Labā ideja ir "izpurgāta"," teica J.Rekšņa.
"Pareizākais risinājums ir atgriezties pie konkursa sākuma. Jāuzliek to stacionāru fotoradaru skaits, kas bija jāuzliek," sacīja J.Rekšņa. Viņaprāt, līgumā arī ir "interesantas lietas", ka piegādātājiem lētāk ir maksāt sodus, nevis uzstādīt fotoradarus. "Mēs vienmēr izceļamies. Esam orģināli," kritisks bija J.Rekšņa.
"Paskatieties, kas notiek uz Jūrmalas šosejas! Ja kāds saka, ka šādi rada drošību, es teikšu, ka ir otrādi. Pie labas plūsmas cilvēki brauc ar 100 kilometriem stundā, ieraugot fotoradaru, strauji bremzē, un tas rada avārijas situāciju. Man arī šķiet ļoti dīvaini, ka vietās, kur ir ierobežojums braukt ar 20 un 30 kilometriem stundā, stāv fotoradari. Vai tur iet bojā cilvēki?" jautāja bijušais Valsts policijas priekšnieks.
"Sākotnēji fotoradaru uzstādīšanas pamatideja bija likt tos "melnajos punktos", kas rada problēmas satiksmes drošībai. Ja tur būtu fotoradari, tad mazinātos bojāgājušo un avāriju skaits," secināja J.Rekšņa.