Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā 0 °C
Daļēji apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Šlesers: Rail Baltica ir politisks projekts

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
SLĒGT RĪGAS-MASKABAS EKSPRESI
S
Krievi to lieto lai mūs čakarētu ar "bēgļiem".
kāds projekts
k
bija lidosta? ko jūs tur ar škeli antonovu avinu lilli nagliju u.c. čanagļiem projektējāt? Kā nokaut Latviju? Tas nav politisks? ko atkal projektējat Latvijā ar karnīšiem, deniņiem u.c zagleriem pabiru 'ekonomistiem'?
Nameisis
N
Man arīdzan nesimpatizē "buldozers", bet stāsts jau inav par viņu, bet par "Rail Baltica". Cik, pēc jūsu domām, kravu igauņi sūtīs tranzītā uz Eiropu ? Cik daudz pasažieru šis vilciens pārvadās 50 ? 100 ? Tad uz kādām dotācijām tad šo dzelsceļu uzturēs ?
Aleksis Ņevskis
A
Ne tikai igauņi, bet somi un latvieši arī. Paši vaņkas braukās uz civilizētām Eiropas zemēm cepures kuldami un balalaikas strimšķinādami.
  • 0
  • 0
Aleksis ņevskis
A
Ne tikai igauņi, bet arī somi un latvieši.
  • 0
  • 0
rekur
r
Vēl neviens raksta autors Latvijā nav rakstijis, ka Railbaltic būtu ekonomiski izdevīgs. Uzturēt tukšu sliežu ceļu 230 km garumā, pa, kuru diennaktī izbrauks 3-4? kravas vilciena sastāvi? Pasažieri. Rīga- Viļņa-30 cilv. dienā, Varšava-30, Berlīne - 30. Viens vagons. Bet sliežu uzturēšana izmaksās 10-15 milj. ls. no nodokļu maksātaju kabatas. Ja gribās paeksperimentēt- vajag nopirkt vilciena sastāvu ar maināmu riteņu ass platumu un paskatīties- cik ir kravu un cik ir pasažieru. Spānijā tādus ražo jau gadus 50. Katru dienu tūkstosiem šādu vagonu brauc no Spānijas uz Franciju, kurā ir cits sliežu platums. Nekādu problēmu.
Andris L
A
Vai tad Šlesers ir tik aprobežots, ka nesaprot cik viņš cilvēkiem ir pretīgs, cik ļoti cilvēki viņam vēl sliktu? Vai tad nepietiek viņa ļauno darbu?
Sliede
S
Šlesers ir izjaucis un iznīcinājis daudzus dzelzceļus Latvijā un ir līdzvainīgs krīzes izraisīšanā, dzīves līmeņa pasliktināšanā un cilvēku aizbraukšanā strādāt uz ārzemēm, tāpēc viņa spriedelējumos nav vērts klausīties. Īstenībā viņš ir jāliek cietumā, nevis jāļauj vēl kaut ko sabojāt. Viņš ir gājis kā tanks visam pāri, atstādams tikai bedres un tukšumu.
Jupis
J
Rail Baltica varbūt arī ir jātaisa, bet iedomājieties - tā izmaksas ir neprātīgas, salīdzinot ar steidzamākām vajadzībām, piemēram, LV autoceļu atjaunošanu par to naudu varētu veikt diezgan pamatīgi.
proatams
p
viņus kaitina, ka ES pieskata
ceļus izzog, medicīnu izzog........
c
un to turības noziedznieki-komunisti 'nemana'.
Kā tad
K
tagad privātas augstskolas mācībspēki lai atbild par to, par ko negrib atbildēt dombrovskis.Smiekls.
  • 1
  • 0
Kādu naudu maksāsim par Rail baliti
K
daži te nesaka ,ka ne mēs lemsim,ne mēs maksāsim. Bet- ir aprēķināts: Pavisam nesen biznesa augstskolas „Turība” pārstāve Anda Komarovska un ES fondu konsultants Ainārs Komarovskis veica pētījumu „Latvijas un ES sadarbības bilance.” Saskaņā ar Finansu ministrijas datiem, kopš sadarbības uzsākšanas ar Eiropas Savienību – no 2004.gada 1.janvāra ( Kohēzijas fondam no 2000.gada 1.janvāra ) līdz 2009.gada 31.martam Latvija ir saņēmusi ( pēc Latvijas Bankas kursa ): No Kohēzijas fonda - 532 081 344 EUR jeb 366 315 622 Ls; • No Struktūrfondiem - 496 178 993 EUR jeb 347 325 295 Ls. Tātad kopumā no KF un SF uz šo brīdi Latvija ir saņēmusi 713 640 917 latus.” Turpretī Latvijas iemaksas ES budžetā laika posmā no 2004. līdz 2009.gadam kopumā sastādīja 716 870 000 latus. Tātad mēs maksājam Eiropai, Eiropa ne visu atdod atpakaļ un vēl komandē kā lietot-kur drīkst, kur ne. Ja tā ir reāli mūsu atpakaļ saņemtā nauda, tad varbūt jāpārdomā -vai ES ir vērts būt? Varbūt vienkāršāk ir pašiem savu naudu netērēt Eiropas biroķrātu uzturēšanai, papīra smērēšanai, bet reālai valsts attīstībai- ceļiem, medicīnai un citam. Ar Rail Baltik par mūsu atpakaļ saņmeto naudu grib finansēt citām valstīm vajadzīgu projektu. Bet nav dzirdēts, ka Igaunija un Somija savu Kohēzijas fondu naudu ieliktu Latvijas žemes ceļu uzturēšanā, kaut brauc un lieto.
Kādu naudu...
K
Maskavai šis projekts ļoti nepatīk, vai ne? Atbildi uz to!
  • 0
  • 1
Jā, taisnība.
J
Savu naudu mēs tērētu saprātīgāk, bet te neviens no bļāvējiem "par' nesaprot, ka tā ir Latvijas atpakaļ saņemtā nauda. Kā izskatās.Labi būtu to pētījumu redzēt.
  • 5
  • 0
Higgins
H
šitam urlānam jāsēž..nevis jādod intervijas
nav sūds
n
slepkava aplēcējs. Sūdu vēl pieciestu.
piķis
p
Skatos datorā ,Šlosers augšāmcēlies
mēs brauksim uz Somiju
m
un Pēterburga būs Eiropa, nevis pabiru slepkavu bandas ap maskaviju
nu tak
n
čekas kropļiem-slepkavām meisšķ'ķķaņiem patīk tikai savējo bandas austrumos

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Koalīcija brīdināta par "restartu"

Nervozitāte par to, ka dažiem valdības ministriem drīz nāksies mainīt nodarbošanos, šonedēļ Saeimā un valdības namā sasniedza jaunu pakāpi. Ministru prezidente Evika Siliņa (JV) sarunā ar koalī...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē