Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Otrdiena, 26. novembris
Sebastians, Konrāds

Točs: Lidostas noriets nav tikai jaunās airBaltic politikas rezultāts

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
cinka
c
Kāpēc raksts tik skumjš par ekonomikas likumiem? RTO ķluva par DIENA īašnieci un Gāzi Grīdā rezīms nav ilgtspējīgs? "Visur saule priekšā riet"
nazis
n
Tochs stumj prastu demagogjiju. Pasazhieru skaits samazinaajies par tik cik lidostai iziet cauri vienaa dienaa. Tuksha muldeeshana.
jj
j
Airbaltic "sasniegumi" pārvērtās 30 mlj zaudējumos 2010 gadā un 70 miljonos 2011 gadā. Lielais pasažieru skaits bija tikai dempinga cenu dēļ, tagad Estonian dara to pašu. Cik ilgi tie izturēs?
Svensons
S
Atkal lidosim uz Stokholmu par 700 latiem.Kā pirms Šlesera un Flika.
Salderns
S
Vareeji rakstiit visus 7000. Ja melot, tad melot totaali, kaa teica tas nelaikjis ar iniciaaljiem J.G., kursh skaitiijaas visu laiku labaakais melotaajs.
  • 8
  • 2
lasiitaajs
l
Jaa, Toc, airBaltic nolaizh tiesi Gauss. Toca miilulis Bertolds Fliks, kura karjera beidzaas ar atceltiem reisiem, ne pie kaa nav vainiigs. leeto cenu un sliktaa servisa kompaanija Ryanair, ja Tocs nezinaaja, vispaar nevienaa galvaspilseetaa un nevienaa lielajaa lidostaa nenolaizhas. Es saprotu, ka Sandris Tocs ir angazheets demagogs un atpelna honoraarus, bet arii angazheetam demagogam tomeer vajadzeetu melojot zinaat kaut kaadas robezas.
Rīgas centrāltirgus
R
6nieku propogandas lielmeistars: Dienas noriets nav tikai jaunās AS Diena politikas rezultāts
Maija
M
Airbaltic cenas nav pieņemamas pat tiem , kas saņem Eiropas ierēdņa algas un varētu vai mēnesī reizi braukt no Briseles vai Luksemburgas uz Latviju. Bet cenas katru lidojumu liek desmit reizes pārdomāt...
eiropietis
e
citaam lidsabiedriibaam cenas ir draudziigaakas, tas ir fakts. un nav jau taas Eiropas algas nekaada bagaatiiba. te arii cenas ir citas. taapeec "pat tiem" ir jaapiedomaa, kur un cik teereet.
  • 2
  • 0
Zero zona
Z
Vai tad Točs kādreiz neēda no Šlesera rokas? Ļeščinskis to atcerējās un pateica, ka atkal jāuzraksta.
pmlks
p
neDiena, nav vairs nekādu aizdomu par to, kam (kuriem) pieder Diena! :) tas sen jau ir pilnīgi skaidri zināms un Točš kā štata propogandists ir tur, kur to partija (īpašnieki) nosūtījuši cīnīties ideoloģiskajā frontē :)
  • 7
  • 0
neDIENA
n
ēda, ēda un kā vēl!! Sandris Točs savulaik strādāja gan "Neatkarīgajā Rīta Avīzē", gan "Dienā", tomēr pēc tam ilgu laiku viņa darbība bija saistīta ar politiku. 1998. gadā Točs kļuva par Aināra Šlesera veidotās Jaunās partijas preses sekretāru, bet vēlāk arī par valdes locekli un deputāta kandidātu. Arī turpmāk bijis cieši saistīts ar tām personām, kuras šobrīd mēdz dēvēt par oligarhiem. Piemēram, vēl nesen, kad Šlesers bija uzņēmies rūpes par Rīgu, Točs rosījās Centrāltirgū, sniedzot tā vadībai padomus mārketinga un komunikāciju jautājumos. Tāpēc viņa nokļūšana "Dienā", protams, vairo aizdomas, kas stāv aiz avīzes pirkšanas/pārdošanas darījumiem
  • 19
  • 2
puaro
p
Nu jā, ''pelēkie skauģi'' nenovēlēja air baltic antonovam &co. par to attīstību runājot-attīstījā gan tikai ''flika baltic'', kas kaut kā savādi bija par tādu pārtapis, bet zaudējumu segšana air baltic gan palika uz ''pelēko skauģu ''pleciem. Par lidostu rīga - tur par šefu varētu padomāt, cik nu intervijās redzēts/dzirdēts-ar īpašu prāta spozmi neizceļas.
Bille
B
Lai raksts būtu pilnīgs, autors varēja uzskaitīt nozares, kurām jānogriež līdzekļi, lai tos varētu iedot spilgtuma un attīstības meistariem. Pēc foto spriežot, raksta autors vairs nevarētu būt tajā vecumā, kad domā, ka visiem var tikai dod, visiem palielināt, visu attīstīt.
cīkdelfīns
c
Točam kārtējo reizi žetons. smirdīgie jenoti turpina iznīcināt visu, kam pieskaras.
anoniimajam bljaustiiklim
a
Kaapeec tev liekas, ka no tavas naida pilnaas bljaustiisanaas un saukaasanaas citi kljuust sliktaaki, bet tu pats labaaks?
  • 1
  • 0
pasazierim izmeegjinaataajam
p
rezultāts ir tāda lieta - viņš vai nu ir, vai nu viņa nav. viss pārejais ir smirdīgo jenotu propaganda.
  • 1
  • 7
pasazieris izmeegjinaataajs
p
gjeniaalais Bertolds ar saviem atceltajiem reisiem un lidmasiinaam, kuraam it kaa neaizveeraas durvis, bet varbuut arii kas nopietnaaks bija gadiijies (piiaaristiem neticu) jau neko negraava un neizniicinaaja, un vairaaku Eiropas lidsabiedriibu aiziesana arii bija pozitiivs notikums, vai ne, demagog?
  • 9
  • 2
Autoram
A
Tikai nevajag pūst pīlītes. Ka Rīgas lidostu nekas labs negaida man kļuva skaidrs, kad atklāti sāka lobēt un priviliģēt 2 aviokompānijas - Airbaltic un Ryanair un pārējās aviokompānijās protestējot atstāja Rīgu. Saknes kādreizējās spozmes norietam meklējamas daudz agrāk, jo tā spozme bija ne tikai mānīga, bet arī ļoti īslaicīga.
Air
A
Tiem autoriem, kuri bijuši sasaistē ar konkrētām partijām un viņu līderiem, neuzticos ne par mata tiesu!
to air
t
no tā jau fakti nemainās. Ir Točs vienā partijā vai otrā, bet fakts ir fakts - pasažieru skaits sarūk, vai ne? airBaltic cenas - plānprātīgas
  • 8
  • 12
edisons
e
Valsts vienmēr būs slikts saimnieks, tā nav teorija bet dzīves prakse.
Bille
B
Skaidra lieta- vislabākais saimnieks ir privātais ar neierobežotu pieeju pie valsts kases. Tad ir attīstība, spilgtums, nišas redzējums un labi statistikas rādītāji.
  • 11
  • 2
hmm
h
Par to Flika-Šlesera "skaidro redzejumu" mes te paris reizes 50 miljoninus samaksajam.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē