Savukārt pērn Gausa atalgojums airBaltic vēl palielinājies - līdz vidēji 22,5 tūkstošiem latu mēnesī, turklāt papildus tiem viņš no airBaltic saņēmis vēl arī 4936 latu lielu apdrošināšanas atalgojumu.
Līdz ar to Gauss atalgojuma ziņā ir pārspējis pat bēdīgi slaveno bijušo airBaltic vadītāju Bertoltu Fliku: kā rāda Flika pēdējā amatpersonas deklarācija par 2011. gada pirmajiem deviņiem mēnešiem (Fliks no amata tika atbrīvots 2011. gada 4. oktobrī), šajā laikā viņš atalgojumā airBaltic bija saņēmis "tikai" 119 680 latus vai vidēji 13,3 tūkstošus latu mēnesī.
Papildus tam Fliks gan airBaltic bija saņēmis arī pāris vienreizējus maksājumus - 7500 latu lielu apdrošināšanas atlīdzību un 11 134 latu kompensāciju.
2011. gadā airBaltic strādāja ar 84 miljonu latu zaudējumiem, bet pagājušā gada zaudējumus satiksmes ministrs Anrijs Matīss ir lēsis vairāk nekā 20 miljonu latu apmērā.
Pietiek.com raksta, airBaltic stratēģiskā investora meklēšanu joprojām imitē Ģirta Rungaiņa uzņēmums Prudentia Advisers, kas pērn ik nedēļu no nacionālās aviokompānijas bijis tiesīgs saņemt 13 794 latus (ieskaitot PVN).