Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +20 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 21. septembris
Matīss, Modris, Mariss

Agresīvo telemārketingu grib apkarot ar ētikas kodeksu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
VVZEI :)
V
Nevajag savus numurus pa interntu mètāt unneviens to neuzzinās. Aizpildat muļķīgus testus un vèl visādus brīnumus vai piedalaties loterijâs cerot vinnēt ceļojumus utt.un numurs ir rokâ tam kam tas ir vajadzīgs.
дормэо
д
Пока каждый латыш не купит матрац дормэо мы не успокоемся!
VOLANDS
V
ha ha ha KATRS KAS MAN PIEZVANA NO BITES VAI CITAS KOMPĀNIJAS, JŪTAS NELAIMĪGS! LAI TIK ZVANA LAIPNI LŪGTI HA HA HA!
haha
h
man arī patīk pakaitināt. Uz jautājumu "kur ņēmāt manu numuru" agrāk zvanītājs saka stostīties, tagad, teksts jau sagatavots: to uzņem kompjūters un gadijās uz labu laimi ciparu salikums
VVZ
V
Šodien zvanīja no Bite. Esmu LMT klients. Rodas jautājums- no kurienes tā švabra, kura zvanīja, uzzināja manu telefona numuru??? Un te jau darbs Datu valsts inspekcijai.
vuvezelei
v
Tu šodien izlasīji, ka visi Eiropas kravas auto ražotāji izrādās viena firma, lūk tieši tāpat ar telekomunikācijām.
  • 0
  • 0
CIK viņiem maksā ?
C
Tiem opperr-ora-oratoriem? Traucēt citus cilvēkus un saņemt par to algu. Kāds ētikas kodekss atturētu uzņemties šādu "darbu"? Patiesi, kas viļņiem visiem dod tel. nr., kas internetā ļauj bāzties manā e-pastā ar reklāmām? Reiz pajautāju, kurš maksā par tīšām garumā vilktu sarunu, es? Operatori gadās tik neizglītoti, ka tas redzams pat tālrunī, valodas primitīvisms, tieksme attaisnot zvanu, cenšas pārliecināt, ka saruna bez maz būtiska izdzīvošanai. Tiek audzināti tukšu salmu kūlēji, sliņķi, kas nevēlas s t r ā d ā t. Diedelnieki, slīmesti, plānā galdiņa urbēji ( saeimas dublikāts), visurgājēji ar vienu-primitīvu funkciju, iztapt saimniekam, kurš arī nejēga.
  • 1
  • 0
es
e
esmu strādājusi telemārketingā. Manuprāt cilvēkiem ir šausmīga problēma vienkārši pateikt, ka tas neinteresē, paldies un uzredzēšanos. Protams, ka man jāpārdot, es daru savu darbu. Bet cilvekiem ir tendence pašiem būt "gudriem", "pakaitināt" zvanītāju, atlikt sarunu (kaut pats zin, ka nevajag, un saka zvaniet rīt, vai arī uzreiz nopsihot u.t.t. Liela atsķirība ir zvanot biznesa klientiem - firmām, tad saruna ir konkrēta, jā, lūdzu, piedāvājiet, vai nē, nav aktuāli. un viss. Tad netērējam laiku sev un citiem, bet esam godīgi un atklāti. Arī Patērētāju tiesības aizsargiem iesaku lieki naudu un laiku netērēt kaut kādam tur kodeksam, kuru neviens ne lasīs, ne vērā ņems!
to
t
Pieveries, lops! Nav problēma, ja zvana sveša firma. Viss, kas jādara - jāsameklē šādas firmas juridiskā dienesta telefons, jāpiezvana un mīļi jāpalūdz, lai at..išas. Pat pagrīdes VIASATS jau vairākus gadus aprimis. Viss naids pret jums zvaniķiem ceļas no tā, ka izmantojat to fišku ar kuru pa durvīm mēģina ielīst visādi jehovas liecinieki - MELOJAT, ka esat no valsts dienesta vai namu pārvaldes vai tamlīdzīgi un tikai pēc tam atzīstaties, lopi! Man pēdējos gados reizes sešas nobesījis Lattelekoms, kas grib, lai ņemu papildus pakalpojumus - tāds zvaniķis kā tu piezvana, saka, ka viņam oficiāla Lattelekom vajadzība un pēc pauzes sāk akkāt par īpašo piedāvājumu. Runas saturs - nemelojiet un varbūt, ka citreiz paklausīsimies vērīgāk.
  • 0
  • 0
hahahahahaaa!
h
tiešām šī ir problēma, ko risina Patērētāju tiesību aizsardzības kantoris? Kā būtu ar vienkāršu - nē, paldies, nav vajadzīgs. Nē, paldies, nav aktuāls. Nav piemēŗots laiks sarunai. Un ja esat kapos, noslēdzat telefonam skaņu:)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas