Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā +2 °C
Daļēji saulains
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

INFOGRAFIKA: Svarīgi fakti par Rail Baltica projektu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
NEW WASIUKI
N
Rīga- starpgalaktiku satiksmes mezgls. Vienā valsts izstrādājumā divi sliežu platumi. No tukšās Estijas uz pustukšo Liet. Baigi vedīs. Ko un kam.
ha ha
h
īsumā =Lielie Vasjuki.
!
!
Nu, un ko tā infografika dod? Vai tā sniedz atbildi uz jautājumu, kas vizināsies šajā vilcienā no Rīgas, ņemot vērā demogrāfisko kritumu, un vai tas kaut ko dos autoceļu atslogošanai - kravu vilcienu palaišanai? Tikai uztaisa smukas kartītes...
arturs
a
tāds dzelzsceļš ir izdevīgs Baltijas valstīm no visiem aspektiem. svarīgi ir prasmīgi organizēt procesus un pārāk neapzagties - tas prasīs nopietni iespringt, jo patreizējie cilvēciņi ministrijās tam nav gatavi. neapmierinātie būs vienmēr. jebkura attīstība un izmaiņas rada neapmierinātību mietpilsoņos.
!
!
Tu gribēji teikt - nozagšana rada neapmierinātību. Pēdējie divi apzagšanās gadījumi - e-skola un expo.
  • 5
  • 0
Norba Aļfredovna
N
METRO Nr.2
12345
1
un tas viss tagad, kad jauna transporta sistema jau ir izgudrota! https://www.youtube.com/channel/UCVUuFZUZ8uSj47Id3Qe8t8w
oskars
o
lai tik cel,kamer pabeigs paies 30 gadu. laukos cilveku jau nebus...
vēl
v
Nav pieminēts galvenais fakts - šis projekts ir uzpūsts tikai tā izpētes dēļ, līdzīgi kā tas bija ar Daugavas-Dņepras ideju. PIlnīga utopija, bet aiz kuras stāv kādreizējie valdības vīri. Ideja vienkārša, izdomā kādu mega projektu un mēģina izsists miljonus projekta priekšizpētei. "Pētīšanas" laikā vadošās personas dzīvo zaļi, kā rāda pieredze. Tas, ka projekts ir nerentabls un ekonomiski nepamatots pašā saknē, par to neviens nešaubās. Nu viens totāla absurduma piemērs - paskatieties kartē, atzars no Rīgas-Jūrmalas dzelzceļa līdz Lidostai Rīga ir kādi 5-6 km, neietekmējot praktiski NEKO, nenojaucot NEVIENU māju, izņemot, ka Jūrmalas šosejai vajadzēs uzbūvēt gaisa pārvadu šajā vietā. Valsts var uzbūvēt pievadceļu lidostai Riga ar minimāliem līdzekliem, bet nē, viņi gatavi izčakarēt tūkstošiem dzīves palaižot vilcienu visstulbākajā veidā. Vai kāds var atbildēt - kāpēc???? PS. Savienojums ar esošajām sliedēm būs nepieciešams jebkurā gadījumā, tāpēc izbūvēt atzaru uz lidostu šodienas versijā ir idiotisma augstākā pilotāža... Tikai kāds par šī idiotisma zīmēšanu, publicēšanu un loģisku izmešanu miskastē būs saņēmis n-tos miljonus. Žurnālisti varēja papētīt, kas aiz šīs utopijas stāv un kuri ir šo miljonu patiesie apsaimniekotāji?
Rīgas atzars
R
Ievads Rīgā un savienojums ar lidostu šādā projektā ir pilnīgi nepamatots un absurds. Tieši pret to arī iebilda Mārupes novada iedzīvotāji. Ir atbalstāma pamata trase cauri Valstij, bet cilpa caur Rīgu ir absurda kalngals. Tunelis zem Āgenskalna un kas tur vēl. Tas Neila kungs ir viens īsts Minhauzena prototips
  • 1
  • 0
??????
?
Kur galvenie fakti par to, cik savās kabatās sabāzīs prokremliskā Vienotība un to sponsorējošās būvfirmas?
Žanis
Ž
Kādi milzīgi laika zaudējumi būtu, ja būvētu paralēlas sliedes pa trasi caur Tartu, Valgu un Valmieru?
Vārds
V
Veiksmes stāsts. Bet autoceļi noteikti ir jāatslogo, pietiks jāt satiksmi ar fūrēm, kas bojā ceļus un maitā gaisu.
Māris
M
Vai atlikušajā laikā, kad ārrvilciens aizlidos par tām sliedēm kursēs lokālas nozīmes sastāvi? Tramvaji vai kas tamlīdzīgs?
Māris
M
Ja yo dzelzceļu nelaiž pa vecām sliedēm no Limbažiem, kaut vai piebūvējot pacēlumu blakus tad esmu kategoriski pret. Pie kam mūsu valstī, tāpat dzelceļš tiek gremdēts, netiek stāstīts, ka tas ir stipri lētāks par autobusu utt. Savā laikā strādājot uzņēmumā saistītā ar NĪ biju izbrīnīts , ka vienā brīdī cilvēki par grašiem pirk zemi pie dzelzceļa Limbažu pusē pēc gada sliedes līdz Skultei tika pārdotas/demontētas. Uzskatu ka vide ap senim sliežu ceļiem jau tā ir degradēta un jaunam ceļam ir jāiet pa veco. Mums tiešām nav tik daudz zemes lai vilktu neskaitāmas dzelzceļa līnijas paralēli ar attālumu daži km.
Vārds
V
Limbažu pilsētā pa veco stigu gar autostaciju jau ir uzbūvēts jauns apvedceļš.
  • 2
  • 0
Juzis
J
Ja būtu jāslēdz derības, es neliktu uz to ka dzelzceļu vispār uzbūvēs.
ka
k
kaarteejais bezjeedziigais naudas kampshanas shtrunts. kam taads bezjeedziigs marshruts, te kravas neviens ar dzelzcelu neparvieto. 300 km aatraak ir ar auto (3-4h), nevis dazas dienas ar vilcienu.
who cares => fa
w
Nez, kā Tu "uzlādēji" tos vagonus?
  • 0
  • 2
fa
f
Eiropā ļoti daudz kravu pārvieto pa dzelzceļu. Te strādā ātri un precīzi. Pagājušogad 11 dienās vācieši no Ķīnas līdz Hamburgai atbrauca karavas sastāvu. Protams, Latvijā neviens neprot strādāt uz dzelzceļa tā kā to dara Eiropā. Savulaik man bija darīšana ar vagonu uzlādēšanu, taras vagonu saņemšanu, uzkrauto nosūtīšanu... tas bija murgs LDZ izpildījumā: termiņi kavēti, skaits aplams, prasības murgainas...
  • 5
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas