Mums pat ir valdības dots uzdevums šajā virzienā rīkoties. Šis ir politisks lēmums, kas ir jāpieņem valdībai, balstoties uz jau iepriekš pieņemtiem politikas dokumentiem - gan Sabiedrības veselības pamatnostādnēm, gan uz Alkohola dzērienu patēriņa mazināšanas rīcības plānu," uzsver Šneiders.Viņš sacīja, ka lietas būtība nemainīšoties."Ministrija no savas puses turpinās strādāt virzienos, kas ir pierādījušies pasaulē kā efektīvi alkohola patēriņa mazināšanas virzieni - akcīzes nodokļa celšana, mārketinga ierobežojumi, tirdzniecības vietu un laika ierobežošana. Šajos virzienos esam apņēmības pilni strādāt," teica Šneiders.VM virzīties grozījumi Alkoholisko dzērienu aprites likumā, ko pirmdien valdības komiteja neatbalstīja, ietvers vairākas būtiskas izmaiņas: alkoholiskos dzērienus būs aizliegts reklamēt personām; alkoholisko dzērienu reklāma būs aizliegta vides reklāmās, vides reklāmu definējot kā ārpus telpām redzama pret publisku vietu vērsta reklāma, kas izvietota uz zemes, būves, transportlīdzekļa vai tiem piesaistīta objekta.VM arī rosina pilnībā aizliegt reklamēt alkoholiskos dzērienu, izņemot alu un vīnu, to reklamēšanu atļaujot tikai vēlu vakarā naktīs - no plkst.22 līdz plkst.7 no rīta.
VM sola neatkāpties no ieceres vēl striktāk ierobežot alkohola reklāmu
Veselības ministrija (VM) tiksies ar alkohola ražotājiem, lai meklētu kompromisu par alkohola reklamēšanās nosacījumiem, solot neatkāpties no ieceres samazināt alkohola patēriņu Latvijā, ierobežojot mārketinga aktivitātes, aģentūrai BNS sacīja ministrijas pārstāvis Oskars Šneiders."Mūsu viedoklis ir nemainīgs par mārketinga aktivitāšu mazināšanu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.