"Es nebūšu ideāls prezidents. Taču es varu apsolīt, ka vienmēr teikšu jums, ko domāju un kāda ir mana nostāja. Es vienmēr būšu godīgs pret jums, runājot par izaicinājumiem, ar ko mums nāksies saskarties," teica B.Obama. Reklāmā liela vērība tika veltīta grūtībām, ar ko ekonomikas krīzes laikā spiestas rēķināties ASV vidusšķiras ģimenes. B.Obamas reklāma tika pārraidīta visizdevīgākajā laikā tādos kanālos kā NBC, CBS, Fox un spāņu valodā raidošajā Univision (spāņvalodīgo vēlētāju balsīm būs liela nozīme prezidenta vēlēšanās, it īpaši tādos štatos kā Florida un Ņūmeksika). B.Obamam tas izmaksāja vismaz četrus miljonus dolāru. Neko tādu amerikāņi nebija redzējuši kopš 1992.gada, kad uz ASV prezidenta amatu kandidēja miljardieris Ross Pero, kurš nežēloja naudu savai kampaņai. B.Obamam amerikāņi irsaziedojuši milzīgas summas. Septembrī vien viņš saņēma 150 miljonus dolāru. Dž.Makeins piekrita izmantot valsts piešķirto finansējumu, kas visai kampaņai ir 84 miljoni dolāru. B.Obamam tas nodrošināja lielu pārsvaru reklāmas cīņā. Līdz oktobra vidum B.Obama bija iztērējis 190 miljonus dolāru, bet Dž.Makeina izdevumi bija tikai 77 miljoni dolāru, informē Bloomberg.
Obama tērē miljoniem dolāru reklāmai
Amerikāņiem, kuri necieš politiskās reklāmas, trešdien vakarā nācās izturēt grūtu pārbaudījumu, jo valsts lielākie TV kanāli pārraidīja 30 minūšu garu demokrātu kandidāta Baraka Obamas reklāmu. B.Obama to izmantoja, lai mudinātu vēlētājus izdarīt galīgo izvēli un ASV prezidenta vēlēšanās otrdien balsot par viņu, nevis republikāni Džonu Makeinu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.