"Ziņu industrija strādā ārkārtējos apstākļos, lai gādātu, ka cilvēki Covid-19 pandēmijas laikā ir informēti," norādīja Facebook globālās mediju partnerības programmas direktore Kempbela Brauna.
"Laikā, kas žurnālistika ir vajadzīga pat vairāk nekā jebkad agrāk, ieņēmumi no reklāmām sarūk vīrusa ekonomiskās ietekmes rezultātā. Vietējie žurnālisti cieš sevišķi smagi laikā, kad cilvēki vēršas pie viņiem pēc kritiski svarīgas informācijas, lai gādātu, ka viņu draugi, ģimenes un kopienas ir drošībā."
Jaunā finansējuma ietvaros 25 miljoni dolāru tiks piešķirti ārkārtas stipendijām ar Facebook Žurnālistikas projekta starpniecību, bet vēl 75 miljoni tiks piešķirti mārketinga programmām, lai "nodotu naudu ziņu medijiem visā pasaulē", teikts paziņojumā.
Uzņēmums arī norādīja, ka piedāvās stipendijas "vissmagāk cietušo valstu izdevējiem, kuriem palīdzība nepieciešama visvairāk".
Pēdējo mēnešu laikā Facebook un Google aktivizējušas palīdzības programmas medijiem, šādi reaģējot uz pārmetumiem par to dominējošo lomu tīmekļa reklāmu jomā, kā dēļ medijiem kļuvis sarežģīti gūt peļņu no savām digitālajām operācijām.
jautājums
Uldis