Katastrofā bojā gāja 43 cilvēki, bet vēl 15 tika ievainoti. Šā gada februārī notikušās avārijas brīdis nofilmēts arī ar automašīnu videoreģistratoriem. Pēc vairāku mēnešu ilgas izmeklēšanas publiskotā informācija liecina - viens no pilotiem īsi pirms trieciena otram paziņojis, ka sajaucis sviras un izslēdzis "nepareizās puses dzinēju". Detalizēta pilotu kabīnes balss ierakstītāja datu un lidojuma datu analīze liecina, ka lidmašīnas kapteinis kļūdu pieļāvis brīdī, kad lidmašīna lidojusi 94 metru augstumā ar 190 kilometru stundā lielu ātrumu. Pēc dzinēja izslēgšanas lidmašīna uzreiz sasvērusies uz sānu un, ar spārnu aizķerot autoceļa braucamo daļu, iegāzusies seklā upē.Izmeklēšana turpinās, un atbildīgie dienesti sola galējo ziņojumu publiskot nākamā gada aprīlī.
TransAsia katastrofas izmeklēšana atklāj nepiedodamu pilota kļūdu
Taivānas aviācijas nozares regulatora publicētie dati TransAsia katastrofas lietā liecina, ka pilots kritiskā brīdī pieļāvis fatālu kļūdu. Proti, pēc tam, kad divmotoru lidmašīnai radušās problēmas ar vienu no dzinējiem, pilots pieņēmis lēmumu to izslēgt. Tā vietā, lai izslēgtu bojāto dzinēju, pilots kļūdas pēc izslēdzis to, kurš darbojās.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.