Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Volkswagen: Mūsu nākamā iekšdedzes dzinēju automobiļu paaudze būs pēdējā

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen savas pēdējās iekšdedzes dzinēju automobiļu paaudzes ražošanu sāks 2026. gadā, uzņēmumam aizvien vairāk pievēršoties videi draudzīgāku automašīnu radīšanai pēc tā dēvētā dīzeļgeitas skandāla.

Volkswagen, kas pagājušajā mēnesī pavēstīja par ieceri līdz 2023. gadam investēt 44 miljardus eiro elektrisko automašīnu attīstīšanai, norāda, ka pakāpeniski pārtrauks ar benzīna un dīzeļdzinējiem aprīkotu automobiļu ražošanu, jo uzņēmums cenšas sasniegt kaitīgo izmešu samazināšanas mērķus, kas noteikti ar Parīzes klimata vienošanos.

Kompānijas stratēģijas vadītājs Mihaels Josts nozares konferencē otrdien pavēstīja, ka uzņēmuma darbinieki šobrīd strādā "pie pēdējās platformas automobiļiem, kas nav CO2 neitrāli."

Volkswagen grupa, kurā ietilpst kopumā 12 automašīnu zīmoli, apņēmusies līdz 2025. gadam tirgū piedāvāt vairāk nekā 50 elektrisko automobiļu modeļus, salīdzinot ar sešiem modeļiem, kas pieejami šobrīd.

Josts paskaidroja, ka pēdējās iekšdedzes dzinēju automobiļu paaudzes ražošana tiks sākta 2026. gadā, bet pēdējā automašīna ar iekšdedzes dzinēju varētu tikt pārdota ap 2040. gadu.

Top komentāri

...
.
Dunduki, pašķirstiet 7.klases fizikas grāmatu! Atrodiet enerģijas nezūdamības likumu un sapratīsiet, ka noteiktas masas pārvietošanai noteiktā attālumā vajadzīgs noteikts daudzums enerģijas. Un to nāksies iegūt - vienalga, vai sadedzinot degvielu motora cilindros vai elektrostacijas kurtuvēs.
JurisF
J
Tikai detaļas, tajā skaitā akumulatorus, turpinās ražot kaut kur citur, kur par ekoloģiju tieši neviens pašlaik nesatraucas. Arī elektību elektroauto turpinās ražot pamatā no fosilajiem. Tāds elektro auto savā dzīves ciklā rada lielāku kaitējumu dabai, kā ar iekšdedzes dzinēju.
Scorseze
S
Man ir jautājums, vai šie "dižie ekologi" ir gājuši skolā?! Tiem, kuri ir apmeklējuši skolu, vismaz līdz trešajai klasei, varu ieteikt paņemt rokās kalkulātoru un parēķināt cik reizes palielināsies elektropatēriņš, tad padomāt, kur šo elektrību ņemt un kas šo elektrību piegādās, jo šodienas elektrolīnijas un elektrostacijas (visas kopā ņemtas) šo jaudu nespēs pavilkt un nekādas "eko" tehnoloģijas nelīdzēs. Tad cilvēkam būtu jāsaprot, ka vienīgā izeja ir būvēt jaunas atom elektro stacijas un kā minimums desmitkāršot elektropārvades tīklu jaudu:):):):):):):) Tad vēl padomājiet, kāda ekoloģiskā katastrofa sagaida akumulātoru ražošanas vietās un kāda eko katastrofa būs šo akumulātoru utilizācija, kā rezultātā viss notiekošais būs kosmiskas izmaksas un vēl stiprāk cietusi ekoloģija. Vinīgie, kuri no šīs afēras iegūs, būs tie kuriem tik ļoti gribas kontrolēt cilvēkus un ierobežot to brīvību, jo ja nebūsi ar ko mierā, tev "nogriezīs" elektropiegādi, jo to ir krietni vienkāršāk izdarīt !
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits