Dokumentā teikts, ka aptuveni divarpus stundas pēc pacelšanās no Riodežaneiro lidmašīna 9100 metru augstumā iekļuva turbulencē, kā rezultātā pārstāja darboties autopilots un automātiskais jaudas uzturētājs, tādēļ Airbus A330 kļuva lēnāks un zaudēja augstumu, raksta BBC.
Tajā pašā laikā uz lidmašīnas galvenā displeja un rezerves ekrāna rādījās dažāds lidojuma ātrums. Izmeklētāji uzskata, ka neprecīzajos datos vainojams ātruma mērītājs, kas, visticamāk, bija apledojis.
Tā kā piloti nezināja, ar kādu ātrumu lidmašīna pārvietojas, viņi nespēja precīzi veikt lidaparāta stabilizāciju. Izmeklētāji apgalvo, ka Air France lidmašīna okeānā iegāzusies ar pakaļgalu pa priekšu.
Aprīlī meklēšanas operācijas laikā 4000 metru dziļumā tika atrastas avarējušās lidmašīnas fizelāžas daļas, kurās bija arī daudzu bojā gājušo pasažieru mirstīgās atliekas. Neilgi pēc katastrofas tika atrastas daudzas sīkākas lidmašīnas atlūzas un 50 cilvēku mirstīgās atliekas, tomēr līdz pagājušajam mēnesim nebija izdevies atrast lainera korpusu.
Pirms dažām nedēļām meklēšanas operācija piedzīvoja lielāko triumfu, jo beidzot vainagojās centieni uziet lidmašīnas melno kasti, kas bija ļoti svarīgi, lai uzzinātu, kādēļ notika traģēdija.
Tā bija jau ceturtā meklēšanas operācija.