Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā -3 °C
Daļēji apmācies
Svētdiena, 24. novembris
Velta, Velda

Avīze: lai izglābtu Kačiņska lidmašīnu, pilotam pietrūka piecas sekundes

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Tātad
T
Pēs UKRAIŅU žurnālista uzfilmētā un vēlāk arī POĻU žurnālista uzfilmētā redzam, ka KRIEVI šāva lidmašīnā dzīvi palikušos... Visus lidmašīnas pasažierus savilka turpat mežā vienā KAUDZĒ- uz kurieni vēlāk vilka arī POĻU žurnālistu, kuram atņēma kameru ...par laimi ĪSTĀ brīdī no Smoļenskas lidlauka, kur NESAGAIDĪJA Polijas prezidenta lidmašīna nosēšanos, notikuma vietā ieradās Polijas vēstnieks Krievijā un citas diplomātiskās personas un citi žurnālisti ...
Kritiena brīdī bojāgājušie šāvuši krievus???? Un gribi teikt, ka lidlauks pie Krievijas rietumu robežas bija aprīkots ar WW2 mērinstrumentiem?
spoks
s
Izklausās ka ar katru dienu dzirdam kādas jaunas baumas. Šodien thenews.pl/international, raksta ka tie šāvieni tajā filmā esot bijuši no poļu drošības dienesta [BOR], un viņi esot šāvuši krievus. Tāpat ar to tulkošanu visiem portāliem ir grūtības. Tas 'lainera komandieris' nosēšanās brīdī nekādi nevarēja būt pilots. Nav brīnums ka prezidenta lidmašīnā prezidentam sava kabīne un droši pietiekoši liela vairākiem cilvēkiem. Nav arī daudz ko brīnēties par notikumiem Severnij lidlaukā. Tas WW2 tipa lidlauks ar tā paša gada gājuma navigācijas bāku. Nezinu cik tādu ietekmē mobīlie, kurus gandrīz visi nolaižoties lietojuši. Te domāju uztvērēju lidmašīnā kas norāda šīs bākas atrašanos. Šādā lidlaukā droši nebija tāda veida radāra kas var noteikt lidmašīnas augstumu. Protams pilotiem ir pietiekami instrumentu lai paši to noteiktu. Pie šādiem apstākļiem pilotiem vajadzēja 100m vertikālo un 1000m horizontālo redzamību. Tas nozīmē viņi nedrīkstēja atrasties zem 100m pirms redz skrejceļu. Ko viņi tur darija, vai kurš viņiem lika to darīt???
Tanta
T
Jauda, dzinēji, svešvaloda, pārrunas ar prezidentu, svešais, migla.... Pa kuru laiku pilots skaitīja lūgšanu?
NAV VIENALGA
N
izklausaas, ka atradies pilota kabiinee tajaa briidii. laikam buusi bijis tas nosleepumainais sveshinieks! peec avaarijas apshaavi dziivi palikushos!
NAV VIENALGA
N
iistaa aviize, kur smelties info! :D kaarteejaa masonu "kabatas lapele"...
asd
a
poļu Tu 154 bija aprīkots ar vairākām augstuma noteikšanas ierīcēm. Pilots esot parastu ceļu noturējis par pievadu skrejceļam, strauji samazinājis augstumu, bet, kad sapratis, ka tas nav īstais un ir par tuvu zemei, dzinēji vienkārši tik ātri uzreiz nevarēja uzņemt nepieciešamo jaudu, lai atkal paceltos.
Juhans
J
Mobilie lidmašīnā vienmēr jāizslēdz.
Fakts
F
Krietni nopietnāks raksts par Smoļenskas katastrofu ir "Washington Times" vakardienas numurā. Kam tas interesē, lai ar Google pameklē "Bill Gertz NATO code compromise".
YL
Y
Mobilie telefoni newkādi nevar ietekmēt ļoti svarīg lidmašinas avionikas insytrumentu altimetru - augsatuma mērītāju. To var iestādīt uz 0 pacelšanās augstumā vai nosēšanas vietā, lai tad zinātu patieso augstumu. Izskatās, ka krievu militārajā lidlaukā viss bijis slepens - ari patiesais augstums virs jūras līmeņa. Tādejādi altimetrs varēja melot. Un krievu dispečeri, kuri nezina angļu valodu un aviācija visur lietotās ASV aviācijā mērvienības ātruma - mezgli, garuma - pēdas, noveda pie tā, ka arī lidojuma vadība no zemes varēja būt kļūdaina. Krievu militarie lidlauki arī GPS kartēs slepenības dēļ ievada nepareizu informāciju. Nezinvai uz Tu - 154 bija GPS kontrole? Klausīties ko raksta tie, kam ar aviāciju maz saskares, nav vērts. Kas tas par lidlauku, kuram glisādes kursā ir lieli koki un torņi!
Fakts
F
Vienkārši zināšanai - Polijas avīze "Fakt" pēc satura ir apmēram tāda pati kā mūsu "Vakara ziņas" vai"Privātā dzīve". Nopietnas avīzes (popularitātes secībā) ir "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Dziennik Gazeta Prawna" un "Nasz Dziennik". Savukārt ar "Fakt" konkurē tikpat "dzeltenā" dienas lapa "Superekspres".
Человек
Ч
Дивны дела твои, Господи, и душа моя вполне понимает это.
umbra
u
"Un fakts, ka lidmašīnas korpuss, pieskāries lokanajām koku galotnēm, izjūk tā it kā būtu klints bluķī ietriecies.. Nu, nez..." ja tu tādā ātrumā nobrauktu ar roku pa pavasara zālīti, tad tev būtu sagrieztas rokas... ja nezini fiziku, tad nekomentē...
...
.
Ai, nu tāpat krievu TU-154 tehniskais stāvoklis ir apšaubāms: ja visas ierīcas nespēj signalizēt, ka zeme ir tuvu, tad pilots to pamana, kad reāli var pamanīt, izlidojot caur miglu. Vai tad tiešām 21.g-ā valsts vīru rīcībā viduslaiku tehnoloģijas?? Un fakts, ka lidmašīnas korpuss, pieskāries lokanajām koku galotnēm, izjūk tā it kā būtu klints bluķī ietriecies.. Nu, nez... Jā, un Smoļenskas dispečers jau arī gudrais - neko, neko nespēj nokoriģēt...
NAV VIENALGA
N
un tajaas 5 sekundees veel paspeeja luugshanu noskaitiit!? :D

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits