Saskaņā ar jauno hipotēzi, uguns kuģa kurtuvē bijusi «nekontrolējama», raisot bažas par iespējamu eksploziju zem klāja vēl pirms plānotā galapunkta Ņujorkas sasniegšanas. Tas atklājies izmēģinājuma braucienos pie Belfāstas, taču kuģa īpašnieks Džons Morgans izlēmis riskēt un neatlikt lainera izbraukšanu. Tāpēc viņš licis Atlantijas okeānu šķērsot maksimālā ātrumā, lai pagūtu ierasties Ņujorkā un izsaukt ugunsdzēsējus pirms nopietnas traģēdijas piedzīvošanas. Ar to arī varētu būt saistīts Dž.Morgans lēmums pēdējā brīdī atteikties no došanās ceļā ar _Titāniku_. «Viņš zināja, ka sestajā ogļu bunkurā ir nekontrolējama uguns,» pārliecināts R.Bostons.«Mums neizdevās tikt galā ar uguni, un kurinātāji sprieda, ka pēc pasažieru izkāpšanas Ņujorkā vajadzēs iztukšot lielos ogļu bunkurus un izsaukt palīgos ugunsdzēsējus,» laikrakstam atcerējās Dž.Dillejs. «Taču beigās palīdzību izrādījās lieka. Tieši zem sestā bunkura aisbergs _Titānikā _izplēsa lielāko caurumu.» Pēc katastrofas notikušās izmeklēšanas atklāja, ka sadursmes brīdī laineris pa paaugstinātas bīstamības zonu kuģojis ar neparasti lielu ātrumu — 22 mezgliem.Tomēr citi eksperti ir krietni skeptiskāk noskaņoti. «Manuprāt, tā ir kārtējā pēc notikumā izdomātā sazvērestības teorija — kā ar Kenedija slepkavību,» pārliecināts Nortumbrijas Universitātes profesors Džefs Patisons. «Tā bija vienkārša apstākļu sakritība,» ir viņa versija par 1912.gada 14.aprīļa notikumiem.
Jauna versija par Titānika galu
Lielais Titānika ātrums, kas leģendārajam lainerim neļāva laikus izvairīties no sadursmes ar aisbergu, visdrīzāk nav bijusi kapteiņa kļūme, bet gan apzināta rīcība, lai izvairītos no potenciāla ugunsgrēka kuģa ogļu bunkurā. Pie šāda secinājuma pēc 20 gadus ilgas dokumentu izpētes nonācis vēsturnieks Rejs Bostons, un viņa teoriju atbalsta arī viens no izdzīvojušajiem lainera kurinātājiem Džons Dillejs, raksta britu avīze The Independent.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.