Tīkls savienos vairāk nekā 80% Ķīnas lielāko pilsētu, paziņojis transporta viceministrs Jans Judons. Pērn Ķīnas ātrvilcienu dzelzceļa tīkla garums bija 19 000 kilometru.
Kopumā Ķīna dzelzceļa būvniecības darbos līdz 2020.gadam plāno ieguldīt 3,5 triljonus juaņu (484 miljardus eiro), piebilda viceministrs, iepazīstinot ar plāniem uzlabot valsts transporta pakalpojumus.
Ķīnas plāni paredz ātrgaitas maģistrāļu atjaunošanu un dzelzceļa būvniecību uz mazāk attīstītajiem reģioniem valsts centrālajā un rietumu daļā.
Ķīnas ekonomiskā izaugsme pēdējos sešos gados ir nepārtraukti mazinājusies, valsts līderiem cenšoties mazināt ekonomikas atkarību no rūpniecības un eksporta un koncentrējoties uz iekšzemes patēriņu.
Pēdējos divos gados amatpersonas ir centušās reaģēt, palielinot izdevumus automaģistrāļu būvniecībā un citos sabiedriskajos darbos.
Ķīnā trešdien tika atklāta jauna ātrgaitas dzelzceļa līnija, kas savieno finanšu centru Šanhaju ar Kuņminas pilsētu valsts dienvidrietumos. Līnija ir 2252 kilometrus gara, šķērsojot piecas provinces un samazinot ceļošanas laiku no 35 stundām līdz 11 stundām.