Ieraksti, kuros fiksēts pilota ziņotais un kas nonākuši Kolumbijas mediju rīcībā, liecina, ka pilots vairākkārt pieprasījis atļauju nolaisties elektroiekārtu bojājumu un degvielas trūkuma dēļ. Tomēr pilots nav ziņojis, ka būtu iestājies avārijas stāvoklis.
Ierakstos arī dzirdami gaisa satiksmes kontrolieres dotie norādījumi pilotam.
Nogāžoties lidmašīnai, otrdien Kolumbijā netālu no Medeljinas dzīvību zaudēja 71 cilvēks, tostarp Brazīlijas augstākās līgas futbola komandas Chapecoense locekļi un 20 žurnālisti. Avārijā izdzīvoja tikai seši cilvēki.
Lidaparāta melnās kastes ir atgūtas un, cerams, spēs sniegt informāciju, kas ļaus noskaidrot precīzus avārijas cēloņus.
Kolumbijas civilās aviācijas pārvaldes priekšnieks Alberto Bokanegra intervijā RCN Radio atzina, ka degvielas beigšanās ir viena iespējamība, kas tiek izmeklēta.
Viņš norādīja, ka gadījumā, ja šī versija apstiprināsies, tas liecinās par pilota nolaidību, jo pilots bija atbildīgs par to, lai lidmašīnai pietiktu degvielas visam lidojumam un vēl papildus 30 līdz 45 minūtēm gadījumam, ja nāktos mainīt galamērķi un lidot uz citu lidostu.
Kāda amatpersona norādīja, ka lidmašīna, iespējams, izlaidusi plānoto degvielas uzpildīšanos Bolīvijā, jo lidosta tur bijusi slēgta.