Pēc izdevuma rīcībā esošās informācijas, vēstulē, kuru Lacoste juristi pa elektronisko pastu nosūtījuši Norvēģijas policijai, teikts, ka A. Bērings-Breivīks "rada antireklāmu atpazīstamam zīmolam". Policijas pārstāvji intervijā Dagbladet sarakstes faktu ar Lacoste juristiem apstiprinājuši, tomēr komentēt tās saturu atteikušies.
Dagbladet atgādina, ka A. Bērings-Breivīks savā "manifestā", kas tika izvietots internetā īsi pirms terora aktiem, paziņoja, ka ir Lacoste apģērba pielūdzējs. Šī zīmola produkti, rakstīja Breivīks, atbilst izglītota, konservatīva eiropieša stilam.
Lacoste apģērbā ar tā viegli atpazīstamo logotipu – zaļu krokodilu – A. Bērings-Breivīks arī redzams vienā no fotogrāfijām, kas plaši izplatīta internetā. Tāpat šis uzņēmums tiek regulāri publicēts plašsaziņas līdzekļos. Bez tam A. Bērings-Breivīks Lacoste ražotā svīterī ieradās uz vienu no tiesas sēdēm.
Savukārt mārketinga speciālisti, kurus aptaujājis Dagbladet, uzskata, ka Lacoste mēģinājumi aizliegt A. Bēringam-Breivīkam valkāt šīs kompānijas apģērbu var tikai pasliktināt situāciju. Jomas speciālisti rekomendē Lacoste atturēties no jebkādas reakcijas uz terorista darbībām.
Jāatgādina, ka 2011. gada 22. jūlijā Norvēģijā notika divkāršs terora akts, ar kura upuriem kļuva 77 cilvēki. Vispirms Oslo centrā pie valdības ēku kompleksa tika uzspridzināts jaudīgs spridzeklis, bet pēc divām stundām policista formā tērpies cilvēks sarīkoja asiņainu slaktiņu jaunatnes nometnē Utojas salā. Abus terora aktus sarīkoja A. Bērings-Breivīks.
Pēc apcietināšanas viņš atzinās terora aktu rīkošanā, tomēr paziņoja, kas neatzīst sevi par vainīgu, dēvējot savas darbības par "nepieciešamām". Ja tiesa atzīs A. Bēringu-Breivīku par vainīgu, viņam draud maksimālais Norvēģijas likumdošanā paredzētais cietumsods – 30 gadi.