Līdz šim uzņēmumiem bija jāizvēlas kāds no pieejamajiem domēnu sufiksiem, piemēram, ".com", ".net", ".org" un tamlīdzīgi.
Taču turpmāk kompānijas pašas varēs izveidot sev vēlamus domēnu sufiksus, un kā pirmie šādu iespēju varētu izmantot tādi globālie giganti kā "Apple", "Toyota" un BMW.
Lai gan iepriekš izskanējušas bažas, ka šāds solis varētu izraisīt zināmu apjukumu, iecere tika pārliecinoši atbalstīta.
"Tās ir nozīmīgākās izmaiņas domēnu nosaukumos kopš ".com" izveides pirms 26 gadiem," atzīst kompānijas "Melbourne IT Digital Brand Services" izpilddirektors Teo Hnarakis.
Viņaprāt, vislielākie ieguvēji šajā situācijā būs "lielie zīmoli ar skaidri izstrādātu mārketingu un klientu izglītošanas stratēģiju, kas izmantos savu vārdu, lai iegūtu pārsvaru pār konkurentiem".
"Zīmoliem ir jārīkojas veikli, ja viņi vēlas iegūt kādu no šiem jaunajiem domēnu nosaukumiem, jo tas nav tik vienkārši kā piereģistrēt ".com" adresi. Tas ir sarežģīts uzdevums, kas ir jāapsver un kam nepieciešamas investīcijas," norāda eksperts.