Arī ceturtdien aptuveni tajā pašā vietā, kur Austrālijas kuģi pirmdien fiksēja elektroniskos signālus, Austrālijas Gaisa spēku lidmašīna _P-3 Orion _reģistrējusi signālu. Tā rūpīgāka analīze vēl jāveic, taču meklēšanas darbos iesaistītie izmeklētāji jau tagad pieļaujt, ka signālu visticamāk nosūtījusi cilvēka radīta ierīce.Salīdzinājumam – bēdīgi slavenā okeāna lainera Titāniks atlūzas, kuras meklēja 70 gadus, atrastas 3,8 kilometru dziļumā, bet 2009.gadā avarējušā Air France lidmašīnas melnās kastes un atlūzas tika uzietas četru kilometru dziļumā pēc gandrīz divus gadus ilgušiem pūliņiem.Ja meklējumi vainagosies ar panākumiem un apstiprināsies, ka no 4,5 kilometru dziļuma saņemtie signāli tiešām ir _Malaysia Airlines _reisa MH370 melnās kastes sūtīti, tās atgūšana nebūs viegls uzdevums. Šādā dziļumā ūdens spiediens ir milzīgs, un pasaulē ir vien dažas zemūdenes, kas var tik dziļi iegremdēties ar cilvēkiem uz klāja."Lidmašīnas meklējumi jau robežojas ar bezcerību un liek zaudēt dūšu, taču atlūzu izcelšana no šādām dzīlēm būs vēl grūtāks uzdevums," norādījusi Mērija Šiavo, bijusī ASV Transporta departamenta ģenerālinspektore.Jau vēstīts, ka meklēšanas laikā aizvadītās nedēļas nogalē un šīs nedēļas sākumā izdevies uztvert elektroniskus signālus, kas varētu būt aviolainera melnās kastes pārraidīti. Izmeklētāji norāda, ka tas pašlaik ir labākais pavediens, kas ir meklēšanas komandu rīcībā. BBC vēsta, ka, analizējot saņemtos signālus, pārmeklējamā teritorija sašaurināta vēl vairāk – tagad tas ir aptuveni 58 000 kvadrātkilometru liels Indijas okeāna apgabals. Malaysia Airlines aviolaineris ar 239 cilvēkiem uz klāja mīklainos apstākļos bez pēdām pazuda 8.martā, kad bija ceļā no Malaizijas galvaspilsētas Kualalumpuras uz Pekinu. (pievienota 2.rindkopa)
Malaizijas lidmašīnas atlūzas varētu būt 4,5 kilometru dziļumā; uztverts atkārtots signāls
"Tie ir centieni ieraudzīt nelielu koferi dziļā ielejā, pašam stāvot augsta kalna virsotnē, turklāt darot to pilnīgā tumsā", tā tiek raksturota pazudušās Malaizijas lidmašīnas atlūzu meklēšanas operācija. Šī jau kļuvusi par dārgāko meklēšanas operāciju aviokatastrofu vēsturē, bet nu ir pamatotas aizdomas, ka glābējiem jārēķinās arī ar citu šķērsli – pamatīgu dziļumu, jo nedēļas sākumā fiksētie elektroniskie signāli, kas varētu būt aviolainera melnās kastes raidīti, nākuši no 4,5 kilometru dziļuma, ziņo CNN.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.