Ēģiptes varasiestādes arestu "Ever Given" uzlika aprīlī un "Shoei Kisen Kaisha" pieprasīja kompensāciju 916 miljonu dolāru apmērā.
Taču Rabie televīzijas intervijā svētdien norādīja, ka kompensācijas apjoms ticis samazināts.
"Pēc tam, kad kuģa īpašnieks aplēsa, ka kuģa kravas izmaksas veido aptuveni 775 miljonus dolāru, mēs samazināja kompensācijas prasību līdz 550 miljoniem dolāru," viņš sacīja.
Kā ziņots, ar Panamas karogu kuģojošais 400 metrus garais un 59 metrus platais kuģis "Ever Given" 23.martā sliktos laikapstākļos sagriezās sāniski un iestrēga, pilnībā apturot kuģošanu Suecas kanālā.
Kuģis, kas pieder Japānas uzņēmumam "Shoei Kisen Kaisha" un kura operators ir Taivānas kompānija "Evergreen Marine", bija ceļā no Tandžungpelepasas Malaizijā uz Roterdamu Nīderlandē.
29.martā to izdevās nocelt no sēkļa.
Pirms vairāk nekā 150 gadiem izraktais Suecas kanāls ir viens no svarīgākajiem pasaules tirdzniecības ceļiem.
Pagājušajā gadā pa kanālu izbrauca teju 19 000 kuģu, pārvadājot vairāk nekā vienu miljardu tonnu kravas.