Tiesas publiskajos dokumentos lasāmi dati par lidojumiem un telefonzvaniem uz CIP galveno biroju. Mediju uzmanību šiem dokumentiem pievērsusi Londonā bāzētā cilvēktiesību aizsardzības organizācija Reprieve.
Lidojumus uz tādām vietām kā Bukareste, Baku, Kaira, Džibuti, Islamabada un Tripole organizējis Longailendas aviotransporta uzņēmums Sportsflight, kas nolīdzis lidmašīnu no uzņēmuma Richmor Aviation. Pēdējais tagad iesūdzējis tiesā Sportsflight par līguma pārkāpumiem.
Līdz ar to par tiesas materiāliem kļuvuši dati par vairāku CIP lidojumu izmaksām un maršrutiem.
Richmor Aviation prasījis 4900 dolāru (2450 latus) par lidmašīnas izmantošanas stundu un trīs gadu laikā nopelnījis vismaz sešus miljonus dolāru.
Tas ir tikai neliels procents no visiem CIP lidojumiem, vēsta laikraksts, šādi ļaujot noprast, ka CIP maksājis vairākus desmitus miljonus dolāru, lai aizdomās turamie uz nopratināšanu trešajās valstīs tiktu nogādāti privātās lidmašīnās.