Tiek minēts, ka uzietas iepriekš neredzētas lidmašīnas korpusa daļas, logu rūtis, iluminators un, iespējams, pasažieru bagāžas un lidmašīnas sēdekļu paliekas.
Šonedēļ ekspertīzē apstiprinājies, ka pagājušajā nedēļā no Indijas okeāna izskalotā atlūza ir no avarējušā Malaysia Airlines gaisa kuģa, vēsta ārvalstu mediji.
Malaizijas premjerministrs Nadžips Razaps trešdien izteicies, ka tie ir "fiziski pierādījumi, ka MH370 lidojums traģiski beidzies Indijas okeānā". Lidmašīnas fragmentu meklējumi šajā apvidū turpināsies, uzsvēris Austrālijas transporta drošības biroja eksperts Martins Dolans, kura vadībā norit lidmašīnas meklēšanas darbi Indijas okeānā.
Tiesa, atšķirībā no Malaizijas premjera, Parīzes prokurora vietnieks Seržs Makovjaks par atraduma izcelsmi izteicies piesardzīgāk, paužot, ka atlūzas tehniskie raksturlielumi ļāvuši izmeklētājiem apstiprināt, ka tas ir Boeing 777 flaperons, bet lidsabiedrības iesniegtā tehniskā dokumentācija "palīdzējusi noteikt saistību starp šo detaļu un reisa MH370 lidmašīnas Boeing 777 flaperonu attiecībā uz to kopīgajiem tehniskajiem raksturlielumiem".
Makovjaks nav varējis pateikt, kad var gaidīt detalizētākus izmeklēšanas rezultātus, bet uzsvēris, ka "eksperti strādā, lai pēc iespējas drīzāk sniegtu upuru ģimenēm pilnīgu un drošu informāciju".
Iepriekš vēstīts, ka Malaysia Airlines lidmašīna reisā MH370 no Kualalumpuras uz Pekinu no radariem pazuda pērnā gada 8.martā. Lidmašīnā atradās 239 cilvēki. Lidaparāta pazušana atzīta par vienu no noslēpumainākajām aviācijas vēsturē.
Ziņots arī, ka šī lidaparāta meklējumi varētu kļūt par dārgāko operāciju aviokatastrofu izmeklēšanas vēsturē.
Mainīts virsraksts un pievienotas pirmās rindkopas