"Pēc rūpīgas Shazam lietotāju un mūzikas datu analīzes, mēs konstatējām, ka Apple īstenota šīs aplikācijas iegāde nesamazinās konkurenci digitālās mūzikas straumēšanas tirgū," norāda Eiropas Savienības (ES) konkurences komisāre Margrēte Vestagere.
EK paziņojumā teikts, ka Apple un Shazam galvenokārt piedāvā papildinošus pakalpojumus un savā starpā nekonkurē.
Izmeklēšanu saistībā ar Apple un Shazam iecerēto darījumu komisija sāka februārī, ņemot vērā bažas par šī darījuma iespējamo ietekmi uz konkurenci.
EK īstenoja pārbaudi pēc ES dalībvalstu Austrijas, Francijas, Itālijas, Spānijas un Zviedrijas, kā arī blokā neietilpstošo valstu Norvēģijas un Islandes prasības.
Apple pērn decembrī pavēstīja, ka iegādāsies Shazam, tādējādi saasinot cīņu straumēšanas pakalpojumu tirgū.
Darījuma summa tiek lēsta 400 miljonu dolāru apmērā.
Jau kopš 1999.gada, kad Shazam tika izveidots, šī aplikācija palīdzējusi cilvēkiem noteikt dziesmas, izmantojot savu telefonu mikrofonus.
Shazam pērn pavēstīja, ka viedtelefonos aplikācija sasniegusi vienu miljardu lejupielāžu.
Taču vien nesen uzņēmums sācis gūt peļņu, aplikācijā ieviešot reklāmas un sadarbojoties ar citām kompānijām, tostarp Spotify un Apple.