Dzērienu ražotājam tika pārmesta labuma gūšana, izmantojot Joko Ono slavenā dzīvesbiedra vārdu un atsauces uz Lenona un The Beatles daiļradi. Ono pārstāvji bija vērsušies cilvēktiesību tiesā ar prasību.
Tomēr līdz tiesai šī lieta nenonāks, jo panākts kompromiss, ka uzņēmums Mr Lemonade Alternative Drinks dzērienu John Lemon pārdēvēs par On Lemon, bet dzērienus ar preču zīmi John Lemon iztirgos līdz oktobra beigām. Dzērienu ražotājs gan noraidījis Ono pārmetumus, taču nolēmis neturpināt strīdu tiesvedības augsto izmaksu, kā arī iespējami milzīgās soda naudas (5000 eiro par katru dzēriena apritē būšanas dienu un 500 eiro par katru pārdoto dzēriena vienību) dēļ.
"Mēs visi, kas esam iesaistīti šī produkta attīstībā, esam start-up uzņēmumi, un mēs nespētu stāties pretī cilvēkam, kura rīcībā ir daudzi, daudzi miljoni," Rolling Stone citē uzņēmuma Mr. Lemonade dibinātāju Kerolu Čameru.
"Pat produkta zīmola pārveide šai kompānijai, kas nav miljonu turētāja, ir prāva finansiāla nasta," komentē uzņēmuma pārstāvji Tomašs Škorkožs un Hugo Balazinskis.
Savukārt Ono publicists arī piebildis, ka dzērienu ražotājs atsevišķos reklāmas materiālos bez atļaujas izmantojis mūziķim raksturīgās apaļās brillītes un tādas frāzes kā Let it be un Imagine, kas sakrīt ar The Beatles un Lenona dziesmu nosaukumiem.
Uzņēmums Mr. Lemonade Alternative Drinks tapis Polijā 2012. gadā un dzērienus ar zīmolu John Lemon eksportē uz 14 valstīm, ieskaitot Latviju.
Kur to var Latvijā
Vecās raganas alkatība